اخبار بازی

ایده اولیه داستان بازی Metal Gear Solid 5 در خصوص شخصیت Chico بود

هیدئو کوجیما به عنوان سازنده سری بازی‌های Metal Gear Solid توضیح داد که ایده اولیه داستان بازی Metal Gear Solid 5 در خصوص بازگشت شخصیت چیکو بود که باید او را با وسواس کشتار تطبیق می‌داد.

شکی وجود ندارد که آخرین نسخه از سری بازی Metal Gear Solid یک محصول کاملاً متفاوت از هیدئو کوجیما، بنیانگذار استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز و سازنده محصولاتی چون همین مجموعه و Death Stranding است، بود که البته روند توسعه عجیب و پر فراز و نشیبی را طی کرد تا به این مرحله برسد. البته، برخی از ایده‌ها به دلیل محدودیت‌ها و البته تصمیمات خلاقانه دیگر حذف شدند که یکی از آن‌ها پیرامون داستان بازی Metal Gear Solid 5 در خصوص شخصیت چیکو بوده است.

چیکو شخصیتی بود که قبل از حضور در بازی Metal Gear Solid 5: Grand Zeros فعالانه در بازی Metal Gear Solid: Peace Walker حضور داشت و اگرچه در خود آخرین نسخه هم توضیح داده شد که با از بین رفتن Mother Base او نیز کشته شده، اما ایده اولیه داستان بازی Metal Gear Solid 5 در خصوص نقش پررنگ این شخصیت بود که در نهایت تمام پروسه‌ها عوض شد.

هیدئو کوجیما در قسمت اخیر پادکست Brain Structure خود ( که محتوای آن از طریق سایت Reddit منتشر شد) در مورد همین موضوع صحبت کرد و گفت داستان بازی Metal Gear Solid 5 چیکو را در نقش شخصیتی که وسواس کشتار دارد، قرار بود نشان دهد و به طور کلی شخصیتش شبیه به نیکیتا شووتارویچ (Nikita Chevotarevich) از فیلم The Deer Hunter با بازی کریستوفر واکن بود که البته مسیر تاریک‌تری را در پیش می‌گرفت.

البته مسیر شخصیت چیکو در داستان بازی Metal Gear Solid 5 طی کتابچه هنری رسمی منتشر شده از آن توضیح داده شده بود و در آنجا نیز شخصیت یادشده چهره‌ای به شدّت زخمی و ظاهری بسیار خشن با شنلی زرشکی و مجهز به انواع و اقسام ادوات جنگی داشت که به نمایش درآمد. کوجیما در ادامه افشاء کرد که این ایده در نهایت به دلیل «مناسب نبودن با ساختارهای کلی» بازی حذف شد.

هنوز چیزهای زیادی در مورد ایده‌های اولیه داستان بازی وجود دارد که به صورت عمومی بیان نشده است و شاید در سال‌های آینده در نهایت افراد دیگر یا حتی خود هیدئو کوجیما از آن پرده‌برداری کنند تا بدانیم چرا چنین محصولی به عنوان وداع باید این همه مشکلات را در درونش داشته باشد.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هم اکنون برای کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و اگر مجهز به کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هستید، می‌توانید با کمک قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل یا همان Backward Compatibilty به تجربه این محصول بپردازید. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این محصول و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم از نحوه روایی آخرین محصول سری بازی Metal Gear Soild لذّت بردید یا خیر؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *