اخبار بازی

قیمت نسخه PC بازی Forspoken هفتاد دلار است – واران گیم

کمپانی اسکوئر انیکس قیمت نسخه PC بازی Forspoken و هم چنین ریمیک فاینال فانتزی ۷ را در فروشگاه‌های استیم و اپیک استور، هفتاد دلار قرار داده و ظاهرا بازی‌های نسل نهم روی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز افزایش قیمت خواهند داشت. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نزدیک به یک سال از عرضه کنسول‌های نسل نهم می‌گذرد و در تمام این مدت هیجان و علاقه مخاطبان برای تهیه کنسول‌های جدید مایکروسافت و سونی فروکش نکرده‌ و همچنان هر دو کمپانی در پاسخ گفتن به تقاضای بازار، ناتوان عمل می‌کنند. نرخ فریم بالاتر و ثابت، رزولوشن ۴K، لودینگ‌های کوتاه‌تر و جهان‌های پر جزئیات، همه و همه دست به دست یکدیگر دادند تا نسل به یاد ماندنی را برای مخاطبان ویدیو گیم رقم بزنند. البته افزایش قیمت ۱۰ دلاری بازی‌های بزرگ و به اصطلاح AAA، موردی بود که باعث نارضایتی بسیاری از طرفداران شد. در این بین مخاطبان پلتفرم PC از این طرح افزایش قیمت تا کنون در امان بودند که ظاهرا قرار است این شرایط تغییر کند.

کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس نمایش‌هایی جدیدی از بازی‌های Forspoken و ریمیک فاینال فانتزی ارائه کرد و یکی از چندین تریلر جذاب این رویداد معتلق به بازی‌های این ناشر بود. اخیرا نسخه PC بازی Forspoken و فاینال فانتزی هفت برای پیش خرید روی فروشگاه‌های استیم و اپیک استور در دسترس قرار گرفته و هر دو بازی برچسب قیمت هفتاد دلاری دریافت کرده‌اند که خبر از آغاز روند افزایش قیمت بازی‌های نسل نهمی روی پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌دهد.

در حال حاضر ظاهرا اسکوئر انیکس اولین ناشر بزرگی است که اقدام به افزایش قیمت کرده و باید دید سایر ناشران نیز از آن پیروی خواهند کرد یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *