اخبار بازی

به‌روزرسان بعدی Assassin’s Creed Valhalla حجم بازی را کاهش می‌دهد

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، به‌روزرسان بعدی عنوان Assassin’s Creed Valhalla شامل کاهش حجم بازی و بهبود عملکرد خواهد بود.

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) اخیراً اعلام کرده است پیاده‌سازی «تجدید ساختار داده‌ها» در هفته آینده‌ی آینده، بازیکنان را ملزم خواهد کرد که بازی Assassin’s Creed Valhalla را دوباره دانلود کنند. بخشی از به‌روزرسان جدید شامل کاهش حجم و بهبود عملکرد بازی خواهد بود.

به‌روزرسانی 1.4.1 بازی Assassin’s Creed Valhalla هفته‌ی آینده با اعلام تاریخ انتشار و جزئیات بیشتر در مورد محتوای پچ منتشر خواهد شد. توضیحات یوبی‌سافت در خصوص این به‌روزرسانی به شرح زیر است.

به‌ منظور ادامه‌ی پشتیبانی از Assassin’s Creed Valhalla با محتوا و به‌روزرسانی‌های بازی در آینده، به‌روزرسانی نسخه‌ی 1.4.1 بازیکنان را ملزم می‌کند تا کل بازی را دوباره به عنوان «بخشی از بازسازی داده‌ها» دانلود کنند.

به‌روزرسانی آینده، فایل‌های بازی را ادغام می‌کند و در نتیجه حجم کلی بازی در همه‌ی پلتفرم‌ها کوچک‌تر خواهد شد. علاوه بر این، عملکرد بازی با این بازسازی داده‌ها، با زمان بارگذاری سریع‌تر، بهبود جریان جهانی داده و عملکرد کلی زمان اجرا بهبود می‌یابد.

اطلاعات به‌روزرسان 1.4.1 بازی Assassin’s Creed Valhalla:

حجم دانلود از آپدیت 1.4.0 به 1.4.1:

PC ~78 GB

PS4 ~67 GB

PS5 ~40 GB

X1 ~62 GB

XS ~71 GB

فضای دیسک استفاده شده پس از نصب به‌روزرسان 1.4.1:

PC ~77 GB

PS4 ~75 GB

PS5 ~77 GB

X1 ~63 GB

XS ~72 GB

فضای نصب ذخیره شده بعد از بازسازی مجدد:

PC ~34 GB

PS4 ~30 GB

PS5 ~13 GB

X1 ~30 GB

XS ~44 GB

لازم به ذکر است که بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی Assassin’s Creed Valhalla تحت تأثیر تغییر ساختار قرار نمی‌گیرند و بازیکنان تنها باید بازی اصلی را دوباره دانلود کنند. به‌روزرسانی 1.4.1 ممکن است چندین مشکل Tomb of the Fallen از جمله از دست دادن صدا، جلوه‌های صوتی از دست رفته و مواردی از گیر افتادن بی‌پایان Eivor در انیمیشن سقوط آزاد و عدم هماهنگی پس از تعامل با یک جسم فشاری و کششی را برطرف نماید.

یوبی‌سافت همچنین در حال کار روی رفع مشکل عدم اجرای بازی Assassin’s Creed Valhalla در پردازنده‌ی Intel Core i9-12900K است. این ناشر اخیراً اعلام کرده است که عنوان Assassin’s Creed Odyssey از تاریخ 16 الی 19 دسامبر (25 الی 28 آذر) به صورت رایگان قابل بازی خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در حال حاضر روی کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم، رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. طبق شایعات اخیر منتشر شده، ظاهراً بسته‌ی الحاقی بعدی این بازی شبیه عنوان God of War خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *