اخبار بازی

اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد

گزارش جدید ارائه شده بیان می‌کند که جهان آزاد Halo Infinite در ابتدا از نظر مقیاسی به عنوان Breath of the Wild شباهت داشته اما در نهایت از بازی حذف شده است.

خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) در گزارش جدید خود می‌گوید که تقریباً دو سوم از محتوایی که در ابتدا برای عنوان Halo Infinite در نظر گرفته شده بود، از بازی نهایی حذف شدند. طبق این گزارش، 343 اینداستریز در نهایت در سال 2019 تصمیم گرفت تا نقشه‌ی جهان باز این بازی را از نظر وسعت به شدت کاهش دهد؛ زیرا این استودیو سعی داشت مسیری را که این عنوان در حال حرکت به سمت آن بود، تثبیت کند.

این گزارش بیان می‌کند که بازی Halo Infinite تا تابستان سال 2019 با مشکلات متعددی مواجه شده بود. این مشکلات باعث شد تا تیم توسعه‌دهنده برخی از محتوای بازی را حذف نماید. جهان باز این اثر شباهت زیادی به سری بازی‌های Zelda (به طور خاص بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild) داشته است، اما در نهایت محتوای مربوطه به طرز قابل توجهی در بازی نهایی کاهش یافتند.

با این حال، حتی با وجود کوچک شدن نقشه‌ی جهان باز Halo Infinite، مشکلات این بازی همچنان ادامه داشت. در جولای سال 2020، توسعه‌دهندگان اولین ویدیوی گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشتند که با مخالفت و انتقاد شدید جامعه‌ی طرفداران Halo مواجه شد. طرفداران ویدیوهای گیم‌پلی این بازی را در رسانه‌های اجتماعی به دلیل کیفیت پایین آن به سخره گرفتند.

به دنبال این مشکلات و انتقادات، بازی Halo Infinite با تاخیری یک ساله در انتشار مواجه گردید و دستخوش تحولاتی شد. استودیوی 343 اینداستریز در طول این مدت توانست مشکلات و ایرادات بازی را تا حدود زیادی برطرف نماید و اثری خوب و شایسته را عرضه نماید.

بازی Halo Infinite در حال حاضر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و همچنین سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *