اخبار بازی

4 یا 5 بازی در سطح Elden Ring در رویداد The Game Awards 2021 معرفی می‌شوند

با نزدیک شدن برگزاری رویداد The Game Awards 2021، میزبان این رویداد، آقای جف کیلی در تلاش است تا هیجان میان مخاطبان را به بالاترین حد برساند و در همین راستا اعلام کرد قرار است ۴ یا ۵ بازی در سطح Elden Ring در این رویداد رونمایی شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مراسم The Game Awards به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای گیمینگ در کنار تقدیر و برجسته کردن افراد مهم این صنعت، استودیوهای بازی سازی که محصولات موفقی را روانه بازار کرده‌اند و هر فعال این صنعت که به هر نحوی شایسته تقدیر است، به یکی از مهم‌ترین فرصت‌ها برای رونمایی از بازی‌های بزرگ و همچنین نمایش تریلرهای جدید از این عناوین تبدیل شده‌است و ظاهرا رویداد امسال نیز از این قاعده مستثنا نیست. آقای جف کیلی میزبان و تهیه کننده این رویداد مدتی پیش اعلام کرده بود حدودا ۴۰ الی ۵۰ بازی در مراسم امسال حضور دارند که اکثر آن‌ها “سورپرایزهای بزرگی” هستند و اخیرا توضیحات بیشتری در این باره ارائه کرده‌است.

آقای کیلی اخیرا مصاحبه‌ای با USA Today داشته و طی آن درباره محصول جدید استودیو فرام سافتور صحبت کرده‌است. ایشان گفت قرار است ۴ یا ۵ بازی در سطح Elden Ring قرار است در رویداد The Game Awards 2021 رونمایی شود.

حقیقتا از تماشای تریلر معرفی الدن رینگ لذت بردم. یک بازی به شدت مورد انتظار ک با بازخورد بسیار مثبتی از سوی مخاطبان مواجه شد. ویژگی‌های خوب فراوانی درباره این تریلر وجود داشت و بنابراین بله از اینکه من توانستم شرایطی را محیا کنم که این بازی به مردم معرفی شود، خوشحال هستم. درباره امسال؟ حدودا ۴ یا ۵ بازی در این سطح برای امسال در نظر گرفته شده‌است.

درباره اینکه این پروژه‌ها دقیقا چه هستند، احتمالات مختلفی وجود دارد، شایعات خبر از نمایش گیم‌پلی Senua’s Saga: Hellblade 2 می‌دهند. آقای کیلی اعلام کرده در The Game Awards 2021 از عناونی رونمایی می‌شود که بیش از دو سال و نیم است که در دست ساخت قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *