اخبار بازی

بازی‌ های ماه دسامبر PS Now مشخص شدند – واران گیم

پس از گذشت یک هفته از مشخص شدن بازی‌های دسامبر پلی استیشن پلاس، سونی از بازی‌ های ماه دسامبر PS Now نیز رونمایی کرد. چهار عنوان GTA III: The Definitive Edition ،John Wick Hex ،Final Fantasy X/X-2 HD Remaster و Spitlings از هقتم دسامبر در اختیار کاربران این سرویس قرار می‌گیرند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

با آغاز یک ماه میلادی دیگر، باز هم نوبت به آن رسیده تا کمپانی‌ها از بازی‌های جدید و خدمات جدید خود که قرار است در این ماه به مشترکین خود ارائه دهند، رونمایی کنند. سونی و مایکروسافت نیز مدتی قبل از لیست دسامبر خود برای سرویس‌های پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیم پس رونمایی کردند که با توجه به فرا رسیدن سال میلادی جدید، بازی‌های حاضر در هر دو لیست آنظور که باید نتوانست سبب هیجان میان مخاطبان شود. البته سونی هنوز یک فرصت دیگر داشت تا بتواند رضایت مشترکین خود را با بازی‌های جدید پلی استیشن ناو جلب کند و بالاخره ساعاتی پیش از عناوین دسامبر این سرویس نیز رونمایی کرد.

چهار عنوان GTA III: The Definitive Edition ،John Wick Hex ،Final Fantasy X/X-2 HD Remaster و Spitlings بازی‌ های ماه دسامبر PS Now را تشکیل می‌دهند. این بازی‌ها تا پایان ماه ژانویه ۲۰۲۱ در اختیار مشتکرین PS Now خواهد بود. بازی‌ها حاضر در لیست مانند همیشه از سبک‌‎های مختلفی هستند تا طیف مختلفی از مخاطبان را پوشش دهند. برای طرفداران مجموعه Grand Theft Auto شاید فرصت مناسبی باشد تا از طریق اشتراک PS Now به تجربه نسخه ریمستر GTA III مشغول شوند و به ناچار هزینه‌ای را صرف نسخه پرباگ فعلی نکنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *