اخبار بازی

شایعه: اطلاعات جدید بازی BioShock 4 فاش شد – واران گیم

ژورنالیست مشهور، آقای کالین موریارتی (Colin Moriarty) اخیرا در ویدیویی اقدام به انتشار اطلاعات جدید بازی BioShock 4 کرده‌اند. به گفته ایشان این بازی در شهر خیالی به نام Borealis جریان دارد و سال میلادی آینده عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

دو سال از زمان که کمپانی ۲K Games به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه جدید مجموعه بایوشاک در حال ساخت است می‌‌گذرد و از آن زمان تا کنون هیچ اطلاعات جدیدی از سوی سازندگان و ناشر درباره این بازی منتشر نشده‌است و در واقع حتی یک تیزر رسمی از این بازی در اختیار مخاطبان قرار نگرفته‌است. البته اینسایدرها و لیکرها به صورت مداوم درباره پروژه جدید Cloud Chamber اظهار نظر کرده‌اند و اطلاعاتی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند. مدتی پیش اکانت oops leaks لوگوی احتمالی بازی را فاش کرد و حال ژورنالیست مشهور توضیحات تکمیلی را درباره بازی در تازه‌ترین ویدیو خود ارائه کرده‌است.

ژورنالیست مشهور، آقای کالین موریارتی (Colin Moriarty) که سابقه خوبی در افشای اطلاعات ویدیوگیمی دارد، اخیرا در تازه‌ترین قسمت ویدیو Sacred Symbols اطلاعات جدید بازی BioShock 4 را فاش کرده‌است. به گفته ایشان این بازی در شهر خیالی به نام Borealis جریان دارد که در اعماق اقیانوس بنا شده‌است. تم بازی یادآور دوران ۱۹۶۰ ایالات متحده است. ظاهرا سازندگان قصد دارند بازی را برای عرضه در سال ۲۰۲۲ آماده کنند.

به گفته آقای موریارتی روند توسعه بازی به صورت کاملا مخفیانه طی می‌شود و بسیاری از کارمندان ۲K در جریان شرایط بازی نیستند، زیرا ۲K می‌داند در هر حال این پروژه با سه نسخه قبلی و همچین بازی جدید آقای کن لوین که تیک تو ناشر است، مقایسه می‌شود و سازندگان قصد دارند از دقیق بودن تمامی بخش‌های بازی اطمینان کامل کسب کنند.

هر چند آقای موریارتی از ژورنالیست‌های سرشناس ویدیو گیم است اما، در حال حاضر گفته‌های وی جنبه رسمی ندارند و مخاطبان باید برای تایید یا رد گفته‌های وی منتظر واکنش رسمی ۲K باشند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *