اخبار بازی

شایعه: مایکروسافت مشغول طراحی کنسول دستی ایکس باکس است

به گزارش Windows Central مایکروسافت مدتی است که روی طرح‌ها اولیه کنسول دستی ایکس باکس کار می‌کند. ظاهرا قرار است کلود گیمینگ هدف اصلی ساخت این کنسول‌ها باشد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

یکی از مواردی که شرکت ژاپنی نینتندو در تمام سال‌های فعالیت خود به اهالی گیم نشان داده‌ این است که ایده‌های ارزشمند و کاربردی همیشه جایگاه والایی در این کمپانی دارند و معمولا به لطف همین ایده‌ها است که نینتندو توانسته بارها بسیاری از استانداردها در صنعت گیم را بازتعریف کند. پس از موفقیت چشمگیر کنسول نینتندو سوییچ، بویژه در یک سال اخیر دیدگاه بسیاری از افراد را نسبت به بخش کنسول‌های گیمینگ تغییر داده‌است. بدون شک موفقیت سوییچ در متقاعد شدن ولو برای تولید و عرضه استیم دک بی‌تاثیر نبوده‌است.

ظاهرا یک کمپانی بزرگ دیگر نیز قصد دارد کنسول دستی و قابل حمل خاص خود را تولید کند. به گزارش Windows Central مایکروسافت مدتی است که روی طرح‌های اولیه کنسول دستی ایکس باکس کار می‌کند. در متن گزارش آمده‌است که هدف اصلی از ساخت این کنسول، ایجاد یک پایگاه است تا مایکروسافت بتواند بخش کلو گیمینگ خود را قدرتمند و با هدف ارتقا دهد. نویسنده این گزارش در ماه‌های اخیر اطلاعات بسیار دقیقی را درباره بخش گیمینگ مایکروسافت ارائه کرده و بنابراین شاید گفته‌های وی ارزش شنیده شدن داشته باشد.

مشخصا مایکروسافت حساب ویژه روی بخش کلود گیمینگ خود باز کرده، مدتی قبل سرویس‌های خود را برای پشتیبانی بهتر روی ایکس باکس سری ایکس/اس ارتقا داد. آقای اسپنسر نیز بارها و بارها روی برنامه‌های کمپانی روی این بخش تاکید کرده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *