اخبار بازی

ظاهرا سکانس پایانی فصل 2 Fortnite لو رفته است

به نظر می‎‌رسد که سکانس پایانی فصل 2 Fortnite به صورت آنلاین از طریق یک تبلیغ در TikTok منتشر شده است و حالا در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

پایان داستان فعلی و فصل دوم Fortnite نزدیک است. فصل 2 قرار است این شنبه، 4 دسامبر (۱۳ آذر) طی یک رویداد زنده‌ی درون بازی به نام “The End” به پایان برسد و این بتل رویال محبوب را برای ماجراجویی بزرگ بعدی خود آماده کند. با این حال، تصاویری که در یک تبلیغ در TikTok دیده شده‌اند، ظاهراً یک عنصر کلیدی در این پایان را نشان می‌دهند.

برای کسانی که به دنبال ورود به رویداد پایانی فصل 2 هستند، این رویداد در 4 دسامبر(۱۳ آذر) در ساعت 00:30 بامداد آغاز خواهد شد. این یک رویداد تنها یک بار خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید که در آن زمان در بازی هستید تا The End را تجربه کنید.

همانطور که توسط اپیک اعلام شده است، ‘The End’ از یک پارتی تا 16 پلیر پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما می توانید با تعدادی از دوستان خود وارد عمل شوید. لیست بازی این رویداد 30 دقیقه قبل از شروع آن در Fortnite در دسترس خواهد بود.

فصل دوم Fortnite نیز با یک رویداد اصلی درون بازی آغاز شد، که در آن نقشه‌ی اصلی بازی در اواخر سال 2019 به درون سیاهچاله‌ای مکیده شد. سپس نقشه‌ی جدیدی با زمین و مکان‌های جدید با آن جایگزین شد.

بازی Fortnite، هم اکنون از طریق تمامی پلتفرم‌ها به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. در صورت تمایل می‌توانید آموزش تماشای رویداد پایانی چپتر دوم Fortnite را در این نشانی مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *