اخبار بازی

نسخه های جدید Battlefield را سه استودیو می‌سازند – واران گیم

به گزارش وبسایت GameSpot الکترونیک آرتز به تبعیت از اکتیویژن قصد دارد به صورت سالانه مجموعه بتلفیلد را عرضه کند و بنابراین زین پس نسخه های جدید Battlefield را سه استودیو می‌سازند. استودیو Ripple Effect و استودیو جدید آقای Marcus Lehto به دایس در ساخت بتلفیلد کمک می‌کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بر هیچکس پوشیده نیست که مجموعه شوتر بتلفیلد یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌های کمپانی الکترونیک آرتز است و شاید تنها بتوان فرنچایزی همچون فیفا را هم رده آن دانست. پس از عملکرد نه چندان رضایت بخش بتلفیلد ۲۰۴۲ در زمان عرضه، ناشر و تیم سازنده به سرعت دست به کار شدند تا نواقص فنی بازی را رفع کنند و مجددا رضایت مخاطبان را جلب کند. معمولا در چنین شرایطی اولویت اصلی، پشتیبانی از بازی فعلی است اما، ظاهرا الکترونیک آرتز در حال آماده سازی مقدمات برای تولید نسخه‌های بعدی است.

در حالی که قطعا دایس تا مدت زمان طولانی باید مشغول پشتیبانی از محصول جدید خود باشد، الکترونیک آرتز قصد دارد ساخت نسخه های جدید Battlefield را به استودیو Ripple Effect و همچنین به استودیو جدید التاسیس آقای Marcus Lehto، خالق مجموعه هیلو واگذار کند. درست مانند شیوه‌ای که در دهه اخیر اکتیویژن عمل کرده‌است.

استودیو Ripple Effect که مدتی قبل DICE LA نام داشت و مسئول تولید یکی از حالت‌های مهم بتلفیلد ۲۰۴۲، Battlefield Portal بود، در کنار کمک به دایس برای تولید محتوا برای این محصول، روی نسخه بتفلیلد مخصوص به خود کار می‌کند.

استودیو لتو در سیاتل اخیرا تاسیس شده‌است. آقای لتو پس از اینکه استودیو V1 Interactive را تعطیل کرد، با همکاری EA اقدام به تاسیس این استودیو نمود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *