اخبار بازی

بازی های دسامبر Xbox Game Pass اعلام شد – واران گیم

مایکروسافت با انتشار پستی در وبسایت Xbox Wire از بازی های دسامبر Xbox Game Pass رونمایی کرد. دوازده بازی جدید برای سری اول عناوین ماه دسامبر این سرویس در نظر گرفته‌ شده‌اند که مثل همیشه در سبک‌های مختلف هستند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

جدیدترین و آخرین ماه سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز شده‌است. امسال نیز کانند سال گذشته جهان درگیر شیوع ویروس کرونا بود و صنعت گیم نیز صدمه‌هایی از این قضیه محتمل شد. بسیاری از بازی‌هایی قرار بود تا پیش از آغاز ۲۰۲۲ عرضه شوند، برای انتشار در اواسط سال میلادی آینده برنامه ریزی شده‌اند. در هر حال شرایط خاص این دوران سبب نشده تحرک صنعت ویدیو گیم به طور کل متوقف شود و هر ماه سرویس‌های اشتراکی و گیمینگ از بازی‌های جدید خود رونمایی می‌کند.

مایکروسافت نیز با انتشار پستی در وبسایت Xbox Wire از بازی های دسامبر Xbox Game Pass رونمایی کرد. دوازده بازی جدید برای سری اول عناوین ماه دسامبر این سرویس در نظر گرفته‌ شده‌اند که مثل همیشه در سبک‌های مختلف هستند. دو بازی ANVIL و Final Fantasy 13-2 امروز به این سرویس اضافه می‌شوند و  Archvale ،Lawn Mowing Simulator ،Rubber Bandits ،Stardew Valley و Warhammer 40,000: Battlesector فردا به آن‌ها ملحق خواهند شد. تمام بازی‌های ذکر شده برای کنسول، PC و کلود در دسترس قرار خواهند گرفت.

Space Warlord Organ Trading Simulator هفتم دسامبر و بخش کمپین داستانی هیلو اینفینیت هشتم دسامبر و هم زمان با عرضه جهانی، روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار می‌گیرد. Strawhat Pirates و One Piece: Pirate Warriors 4 نهم دسامبر به گیم پس می‌آیند و در نهایت Aliens: Fireteam Elite و Among Us چهاردم این مجموعه را تکمیل می‌کند.

باز‌ی‌های زیر با آغاز سپتامبر گیم پس را ترک می‌کنند:

  • Beholder
  • The Dark Pictures: Man of Medan
  • Guacamelee! 2
  • Unto The End
  • Wilmot’s Warehouse
  • Yooka-Laylee and the Impossible Lair
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *