اخبار بازی

بازی های دسامبر PS Plus مشخص شدند – واران گیم

سونی در توئیتر خود از بازی های دسامبر PS Plus رونمایی کرد. سه بازی Godfall ،Mortal Shell و Lego DC Super Villains هفته آینده در دسترس کاربران این سرویس قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است تنها نسخه PS4 بازی Mortal Shell به پلی استیشن پلاس می‌آید. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

رفته رفته به پایان سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک می‌شویم و با آغاز ماه دسامبر، مالکان سرویس‌های اشتراکی باید بهترین جمع بندی ممکن را برای سرویس‌های خود انجام دهند و یک لیست قدرتمند را برای آخرین ماه میلادی لحاظ کنند. شایعات از مدت‌ها پیش بازی‌های دسامبر پلی استیشن پلاس را مشخص کرده بودند. بازی‌های بزرگ و پرخرجی در لیست فاش شده دیده می‌شدند و روز گذشته سونی مهر تاییدی بر این لیست زد. البته با چندین غافلگیری که کمتر کسی انتظار آن را داشت.

بازی های دسامبر PS Plus شامل سه عنوان Godfall ،Mortal Shell و Lego DC Super Villains هستند. این بازی‌ها از هفته آینده در دسترس کاربران این سرویس قرار می‌گیرند. البته ذکر توضیحات تکمیلی درباره این لیست لازم است. تنها نسخه PS4 بازی Mortal Shell در دسترس مشترکین پلی استیش پلاس قرار می‌گیرد و نسخه Enhanced Edition بازی که مدتی قبل برای کنسول‌های نسل نهم منتشر شد، همچنان دور از دسترس کاربران پلی استیشن پلاس باقی می‌ماند.

برای بازی Godfall نیز سونی یک نسخه خاص را در نظر گرفته که آن را Challenger Edition نام نهاده‌است. در این نسخه کمپین داستانی از بازی حذف شده و تنها شامل بخش‌های Lightbringer ،Dreamstones و Ascended Tower of Trials است.

هر سه بازی ذکر شده از هفتم دسامبر به پلی استیشن پلاس ملحق می‌شوند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *