اخبار بازی

شایعه: تریلر معرفی بازی BioShock 4 سال 2022 منتشر می‌شود

مطابق ادعای لیکر معروف، oopsleaks تریلر معرفی بازی BioShock 4 سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. وی همچنین لوگوی احتمالی بازی را در اکانت توئیتر خود به اشتراک گذاشته‌است که بر این اساس ظاهرا نام کامل بازی، BioShock Isolation است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کمپانی ۲K Games چند سال پیش اعلام کرد استودیو Cloud Chamber مشغول ساخت نسخه جدید مجموعه بایوشاک است و از آن زمان تا کنون فارغ از این اطلاعیه‌ای کوتاه، هیچگونه اطلاعات و جزئیات جدیدی از این پروژه در فضای مجازی منتشر نشده‌است. به عقیده بسیاری از لیکرها این بازی مدت‌ها است که در دست ساخت قرار دارد، حتی پیش از آن که ناشر به صورت رسمی خبر ساخت آن را اعلام کند. در هر حال سازندگان و ناشر از ارائه هر گونه اطلاعات درباره بازی خودداری می‌کنند و طرفداران پرشمار این مجموعه چشم انتظار شنیدن اخبار جدید درباره آن هستند.

لیکر معروف در توئیتر، oopsleaks در تازه‌ترین توئیت خود به صحبت درباره بازی بایوشاک۴ پرداخته‌است. طبق ادعای وی تریلر معرفی بازی BioShock 4 سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. وی همچنین لوگوی احتمالی بازی را نیز به اشتراک گذاشته که مطابق آن نام کامل بازی، BioShock Isolation است. البته oopsleaks معتقد است این نام در آینده تغییر خواهد کرد.

وی همچنین اعلام کرد بازی با موتور بازی سازی آنریل ۵ ساخته می‌شود که آگهی استخدام جدید استودیو Cloud Chamber نیز این موضوع را تایید می‌کند. به گفته oopsleaks تیم سازنده بازی متشکل از اعضای سابق استودیو Irrational Games است که روی نسخه اول بایوشاک و BioShock Infinite کار کرده‌اند. Cloud Chamber اعضای سرشناس دیگری را نیز جذب کرده‌است، افرادی که سابقه ساختن عناوینی همچون Shadow of the Tomb Raider ،Deus Ex: Mankind Divided ،Mafia 3 ،Watch Dogs: Legion و … را دارند.

در پایان شما را تماشای تصویر منتشر شده از لوگو (احتمالی) بازی دعوت می‌کنیم:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *