اخبار بازی

خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042

بازی Battlefield 2042 سرانجام عرضه شد، اما تا کنون نتوانسته است طرفدران این سری را راضی کند. ما در این مقاله به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بازی می‌پردازیم.

Battlefield 2042 به هیچ عنوان شروع خوبی را تجربه نکرد و خیلی زود به یکی از ناامید‌کننده‌ترین بازی‌های این سری تبدیل شد. مشکلات مختلف در زمینه‌ی سیستم تخریب‌پذیری و میزان آسیب وسایل‌نقلیه باعث شد تا بازی آن طور که باید و شاید نتواند برای گیمر‌ها سرگرم‌کنند باشد. اما یکی دیگر از مشکلات بزرگ این بازی، بدون شک مربوط به طراحی نقشه‌ها خواهد شد. طرفداران قدیمی این سری، از طراحی نقشه‌های این عنوان بسیار خشمگین شده‌اند و از نقشه‌های Battlefield 2042 قطع امید کرده‌اند. نقشه‌ها، همیشه در سری Battlefield از طراحی بی‌نظیری برخوردار بوده‌اند و به همین دلیل، نقشه‌های نچندان جالب جدید‌ترین بازی از فرنچایز Battlefield، بسیاری از گیمر‌ها را ناامید کرده است.

مطالب مرتبط:

Battlefield 2042

در ادامه می‌توانید ترجمه قسمتی از پست یکی از طرفداران این سری، نسبت به طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042 در ردیت (Reddit) را مطالعه فرمایید:

منظور من این است که چگونه به این نقشه می‌گویید بزرگ و عظیم! این دیگر چه طراحی‌ای است؟ به‌نظر می‌رسد که تمامی نقشه‌هایی که طراحی کرده‌اید یک محیط بسیار بزرگ و خالی هستند که تنها دو یا سه آسمان خراش و ساختمان‌ کوچک در آن قرار دارند.

تمامی نقشه‌ها به همین شکل هستند، ساختمان‌ها و آبجکت‌ها حداقل در فاصله‌‌ی 500 متری از یکدیگر واقع شده‌اند. در هر دست از بازی، شما نصف وقت خود را تنها با دویدن تلف می‌کنید و نصف دیگر بازی هم توسط هلیکوپتر‌ها و ماشین‌ها کشته خواهید شد.

کاری که شما با Battlefield 2042 انجام داده‌اید کاملا ناامیدکننده است، این بازی به معنای واقعی کلمه ناامیدکننده است! آیا من از تجربه بازی لذت می‌برم؟ بله! اما در هر بار تجربه بازی، تنها 4 یا 5 دقیقه! آن هم اگر خوش شانس باشم و بتوانم دشمنان خود را پیدا کنم و به مبارزه با آن‌ها بپردازم، در غیر این صورت تنها می‌توانم مانند یک دلقک در بیابان‌هایی که شما اسمش را نقشه گذاشته‌اید بدوم.

برخی از گیمر‌هایی که به تجربه‌ی Battlefield 2042 پرداخته‌اند، به هیچ عنوان از این بازی راضی نیستند و به طور واضح مشکلات این بازی را بیان کرده‌اند. این پست در ردیت، نظر تنها یک نفر نیست، بلکه بسیاری از گیمر‌ها با این موضوع موافق هستند و عقیده دارند که طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042 اصلا هوشمندانه نیست.

باید منتظر ماند و دید که واکنش DICE در رابطه با انتقاد‌های شدید گیمر‌ها چگونه خواهد بود و آیا در آپدیت‌های بعدی این بازی شاهد رفع چنین مشکلاتی خواهیم بود یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *