اخبار بازی

Psychonauts 2 برای من بهترین بازی سال است

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس‌باکس، در صحبت‌های اخیر خود اذعان کرد که Psychonauts 2 برای وی بهترین بازی سال 2021 است.

در حالی که در سال 2021 شاهد تأخیر در عرضه‌‌ی برخی از بازی‌های موردانتظار بودیم، اما بازی‌های فوق‌العاده‌ای در ماه آینده‌ی میلادی برای کسب چندین جایزه معتبر در The Game Awards رقابت خواهند کرد. با این حال، به نظر می‌رسد فیل اسپنسر از قبل انتخاب شخصی خود را برای بازی سال انجام داده است.

فیل اسپنسر در گفتگو با Larry Hyrb که با نام مستعار Major Nelson نیز شناخته می‌شود، توضیح داد که Psychonauts 2 بهترین بازی سال از دیدگاه اوست و همچنین آن را بهترین اثر استودیوی دابل فاین پروداکشنز (Double Fine Productions) تا به امروز نامید.

فیل اسپنسر در این خصوص گفت:

Psychonauts 2 برای من بهترین بازی سال است و آن را یک اثر فوق‌العاده می‌دانم. از نظر من به عنوان یک طرفدار، این بازی بهترین عنوان استودیوی دابل فایل پروداکشنز تا به امروز است.

فیل اسپنسر همچنین اشاره کرد که قبل از انتشار Psychonauts 2، نسخه‌ی اول این بازی را تجربه کرده و از میزان خوب بوده آن شگفت زده شده بود. وی گفت: “قبل از اینکه Psychonauts 2 منتشر شود، من یک بار دیگر نسخه‌ی اول را تجربه کردم و بسیار تحت تأثیر آن قرار گرفتم.”

مدتی پیش بازی Psychonauts 2 توانست جایزه‌ی بهترین بازی سال ایکس‌باکس را در مراسم Golden Joystick Awards کسب نماید. این بازی هم‌اکنون بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *