اخبار بازی

شایعه: EA پیشنهاد ساخت بازی Star Wars: Battlefront 3 را رد کرده‌است

به گفته اینسایدر معروف، تام هندرسون (Tom Henderson) استودیو DICE پیش از آنکه ساخت بتلفیلد ۲۰۴۲ را آغاز کند، قصد داشته به سراغ بازی Star Wars: Battlefront 3 برود اما، الکترونیک آرتز به دلیل هزینه‌های بالا استفاده از لایسنس استاروارز این ایده را رد کرده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سابقه استودیو  DICE به خوبی نشان می‌دهد که این چقدر این استویو در ساخت بازی‌هاش شوتر اول شخص چند نفره مهارت دارد و این بتلفید گواه خوبی بر تایید این موضوع است. زمانی که دایس نسخه اول مجموعه Star Wars: Battlefront را عرصه کرد، فرصت رقابت پر چالش و هیجان انگیز را در جهان استاروارز برای طرفداران این فرنچایز فراهم کرد اما، نسخه دوم این مجموعه اسیر شرایط بد کرانچ و پرداخت‌های درون برنامه‌ای شد و ابدا نتوانست در حد نسخه اصلی ظاهر شود. ظاهرا سازندگان قصد داشتند در نسخه بعدی کاستی‌های نسخه دوم را جبران کنند اما، ناشر مجوز ساخت آن را صادر نکرده‌است.

به گفته اینسایدر معروف، تام هندرسون یش از آنکه ساخت بتلفیلد ۲۰۴۲ را آغاز کند، قصد داشته به سراغ بازی Star Wars: Battlefront 3 برود اما، الکترونیک آرتز به دلیل هزینه‌های بالا استفاده از لایسنس استاروارز این ایده را رد کرده‌است. ظاهرا حدودا ۲۰ درصد از درآمد فروش بازی باید در اختیار طرف قرارداد قرار گیرد و همین موضوع باعث شده که ناشر آن را از نظر اقتصادی موجه نداند.

در ادامه آقای هندرسون توضیح داد که بنابر گفته‌های منابع وی در الکترونیک آرتز، بازی بعدی DICE نیز نسخه جدید بتلفلید خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *