اخبار بازی

کارگردان Scalebound بابت لغو شدن این بازی از مایکروسافت عذرخواهی کرد

آقای هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، کارگردان Scalebound و از سران استودیو پلاتینیم گیمز از طرفداران این بازی و مایکروسافت بابت شرایطی که منجر به لغو شدن این عنوان شد، عذرحواهی کرد. ایشان گفت اعضای استودیو آمادگی تولید چنین محصولی را نداشتند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بازی اسکیل باند از معدود پروژه‌هایی است که پس از گذشت چندین سال از لغو شدن آن، همچنان جامعه طرفداران فعالی دارد و مخاطبان با حسرت از لغو شدن آن سخن می‌گویند. این پروژه از هر نظر امیدوار کننده بود. از یک سو استودیو پلاتینیم گیمز یکی از مشهورترین و توانمندترین استودیوهای بازی سازی ژاپنی است و از سوی دیگر مایکروسافت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران می‌توانست از هر حیث تیم سازنده را حمایت کند و هنوز هم دلیل اصلی لغو شدن بازی مشخص نیست.

کارگردان Scalebound خود و تیم سازنده را مسئول لغو شدن بازی می‌داند و بابت آن از ناشر و طرفداران عذرخواهی می‌کند. ایشان در ویدیویی مسیر کاملی که برای ساخت این بازی طی شد و همچنین اتفاقاتی که منجر به لغو شدن آن شد را شرح دادند.

آقای کامیا در این ویدیو می‌گویند:

Scalebound قرار بود پروژه‌ای باشد که شروع همکاری ما با مایکروسافت را رقم بزند. آن‌ها از ما انتظار یک محصول سطح بالا را داشتند و ما نیز باید آن انتظارات را برآورده می‌ساختیم.
از یک سو علاقه شخصی من و از سوی دیگر وظیفه استودیو بود که تکنولوژی گرافیکی خود را ارتقا دهیم تا بتوانیم نسل جدید بازی‌ها را تولید کنیم.
من از کودکی عاشق جهان‌ها فانتزی که پر از شمشیر و حادو و اژدها هستند، بودم و این ایده در ذهن من شکل گرفت که یک پسر جوان که همراه با اژدها دست آموز خود مبارزه می‌کند، شخصیت اصلی بازی باشد اما، طراحی گیم‌پلی چنین عنوانی چالش سنگینی برای همه ما بود.

ما در محیطی قرار گرفته بودیم که با آن آشنایی نداشتیم. از یک سمت کار با موتور آنریل را بلد نبودیم و از سمت دیگر بنیان و اساس ساخت یک بازی آنلاین محور را نیز نمی‌شناختیم.
همه این موارد دست به دست هم دادند تا موانع و چالش‌ها به قدری برای ما مشکل شوند که نتوانیم آن‌ها را رفع کنیم و نتیجه به لغو بازی منجر شد.

بازی اسکیل باند قرار بود در سبک MMO به صورت انحصاری برای پلتفرم ایکس باکس وان عرضه شود که در سال ۲۰۱۷ روند ساخت آن کنار گذاشته شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *