اخبار بازی

راک استار: تمام تلاشمان را برای رفع ایرادات GTA: The Trilogy می‌کنیم

کمپانی راک استار پس از گذشت نزدیک به یک هفته از شروع شدن اعتراضات مخاطبان، بالاخره بابت ایرادات GTA: The Trilogy عذرخواهی کرد و وعده داد در اسرع وقت آن‌ها را رفع خواهد کرد. نسخه‌های کلاسیک این سه‌گانه تا بهبود شرایط ریمستر به فروشگاه راک استار بازمی‌گردند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

شاید کم‌تر کسی انتظار داشت زمانی که راک استار از نسخه ریمستر و بهبود یافته سه‌گانه کلاسیک GTA: Vice City ،GTA III و GTA: San Andreas رونمایی کرد، نسخه نهایی چیزی غیر از یک شاهکار تمام عیار باشد اما، راک استار نیز به تبعیت از سی‌دی پراجکت رد نتوانست ابدا انتظارات طرفداران را برآورده کند و یک محصول پرایراد و ناتمام را عرضه کند. هر چند این نسخه هنوز هم از ارزش تحربه بالایی برخوردار هستند اما، حجم ایرادات فنی و بصری به قدری بالا است که در مواردی آن‌ها را غیر قابل تجربه می‌کند.

پس از گذشت نزدیک به یک هفته از انتشار این سه‌گانه و فراگیز شدن اعتراضات و نارضایتی‌های مخاطبان، بالاخره راک استار بابت ایرادات GTA: The Trilogy از طرفداران عذرخواهی کرد. هر چند ناشر زمان مشخص و دقیقی را ارائه نکرد اما، وعده داد در اسرع وقت این مشکلات را مرتفع کند. نسخه‌های اورجینال سه‌گانه که پس از عرضه نسخه ریمستر از دسترس خارج شده بودند، مجددا در فروشگاه راک استار در دسترس قرار گرفتند. آن دسته از مخاطبان که Trilogy را تهیه کرده‌اند و نسخه‌های کلاسیک را ندارند تا پایان ماه ژوئن سال میلادی آینده می‌تواند به رایگان سه نسخه اصلی را تجربه کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *