اخبار بازی

رئیس پلی استیشن نسبت به حواشی اکتیویژن واکنش نشان داد

آقای جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن با ارسال یک ایمیل به تمامی کارکنان دیدگاه خود را درباره حواشی اکتیویژن بیان کرد. ایشان در ایمیل می‌گوید پس از خواندن مقاله وال استریت ژورنال “منقلب و شوک زده” شده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

اکتیویژن بلیزارد چند ماهی است که غرق در حواشی و مشکلات شده و تقریبا تمامی توجهات اهالی گیم را به خود معطوف کرده‌است.موضوع اصلی مربوط رفتارهای زشت و غیر حرفه‌ای و همچین آزار جنسی است که ظاهرا بسیار در این کمپانی معمول است و مجرمین ماجرا طیف وسیعی از سران کمپانی و استودیوهای زیر مجموعه آن هستند. مدتی پیش وال استریت ژورنال که به صورت مستقل شروع به تحقیق درباره این پرونده کرده‌است، مقاله‌اس منتشر کرد و در آن مدعی شد فساد در اکتیویژن به صورت فراگیر و سیستماتیک است و در راس تمام این امور آقای Bobby Kotick، مدیرعامل کمپانی حضور دارد.

در مقاله ذکر شده‌است که ایشان با تمام توان از مجرمین ماجرا حمایت می‌کرده و مانع از فاش شدن خبر اعمال آن‌ها می‌شده‌است و در مواردی که ایشان شخصا مسئول بوده، قربانیان را تهدید به مرگ می‌کرده‌است. پس از نشر این مقاله بسیاری از فعالات و کمپانی‌های گمینگ با خشم و ناراحتی نسبت به آن واکنش نشان دادند. یکی از این کمپانی‌ها، شریک قدیمی اکتیویژن، پلی استیشن بود. آقای جیم رایان با ارسال یک ایمیل به تمامی کارمندان نظرات خود را درباره حواشی اکتیویژن اعلام کرد.

در متن ایمیل آمده‌است:

پس از خواندن مقاله منقلب و شوکه شدم و بالافصله با سران اکتیویژن ارتباط گرفتم تا ببینم آن‌ها چه تدابیری برای رفع هر چه سریع‌تر این معضل اتخاذ کرده‌اند. واکنش آن‌ها تا کنون ابدا رضایت بخش نبوده‌است.

ایشان در ادامه از سران کمپانی به دلیل اینکه اقدامات لازم را طی تمامی این سال‌ها برای جلوگیری از “فرهنگ غلط آزار و تحقیر” کارمندان انجام نداده‌اند، انتقاد کرد. ایشان همچنین درباره پلی استیشن گفت:

ما همچنان با تمام توان تلاش می‌کنیم تا محیطی را ایجاد کنیم که تمامی کارمندان و هواداران ما احساس امنیت و احترام بکنند و محیط امن برای تمامی افراد مرتبط با ما فراهم باشد.

اینکه واکنش عملی پلی استیشن نبست به این وقایع چه خواهد بود، هنوز مشخص نیست اما، کمپانی ژاپنی نشان داده واکنش‌های شدید و غیر منتظره‌ای نبست به اعمالی که از نظر سران کمپاین ناپسند است، نشان می‌دهد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *