اخبار بازی

مدت زمان فصل اول بازی Halo Infinite تمدید شد

استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) اعلام کرد که فصل اول بازی Halo Infinite تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۲ می ۲۰۲۲) ادامه خواهد داشت.

مایکروسافت به تازگی نسخه‌ی بتای بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر کرده است.

در این بتا، گیمرها به تمام نقشه‌ها، محتویات بازی و بتل پس دسترسی دارند. پیش از این قرار بود که بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite، همزمان با کمپین آن و در تاریخ ۱۷ آذر ماه سال جاری (۸ دسامبر ۲۰۲۱) در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

رئیس بخش تولید 343 اینداستریز، جوزف استیتن (Joseph Staten)، اعلام کرد:

ما مدت زمان فصل اول بازی Halo Infinite را افزایش دادیم تا زمان کافی برای رساندن کیفیت فصل دوم به سطح انتظاراتمان را داشته باشیم و بتوانیم ساخت فصل دوم را در محیطی سالم و مناسب برای اعضای استودیوی تمام کنیم.

لازم به ذکر است که ما تنها زمان فصل اول بازی Halo Infinite را افزایش ندادیم، بلکه از این زمان اضافی استفاده می‌کنیم تا وسایل شخصی‌سازی و محتوای بیشتری ارائه کنیم. به عنوان مثال، از امروز تا هفته‌ی اول عرضه، با ورود به بازی Halo Infinite یک کالکشن رایگان وسایل به مناسبت ۲۰ سالگی ایکس‌باکس دریافت خواهید کرد.

بعد از این کالکشن رایگان و از ۲ آذرماه (۲۳ نوامبر ۲۰۲۱) رویداد Fracture: Tenrai آغاز خواهد شد. این رویداد اولین فرصت شما برای دریافت زره طرح سامورایی و دیگر آیتم‌های شخصی‌سازی شده، خواهد بود

فصل اول عنوان Halo Infinite که Heroes of Reach نامگذاری شده، شامل صدها آیتم قابل دریافت از جمله تکه‌های زره، تقویت‌کننده‌ی سلاح و بسیاری وسایل دیگر است.

مایکروسافت اعلام کرده که محتوای فصل اول بتل پس حذف نخواهد شد، یا به بیان دیگر گیمرها در هر فصل می‌توانند بتل پس‌های قدیمی را خریداری کنند و انتخاب کنند که پیشرفتشان در جهت کدام بتل پس استفاده شود و کدام آیتم‌ها را به دست آورند.

ولو (Valve) به تازگی اعلام کرد که بازی Halo Infinite حتی با مشکلاتی که روز عرضه داشت، توانسته به ۱۶۲،۰۰۰ گیمر به صورت همزمان در استیم (Steam) دست پیدا کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *