اخبار بازی

جدول فروش هفتگی بریتانیا | Call of Duty: Vanguard ثابت قدم در صدر

در تازه‌ترین آمار مربوط به جدول فروش هفتگی بریتانیا می‌بینیم که بالاخره فیفا ۲۲ صدر جدول را به یک بازی دیگر تسلیم می‌کند. فورتزا هورایزن ۵ در هفته اول انتشار در جایگاه چهارم ایستاد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

با پایان یک هفته دیگر در بریتانیا موسسه GamesIndustry به بررسی آمار و ارقام مربوط به میزان فروش عناوینی مختلف در این کشور پرداخته‌است. به لطف عرضه چندین بازی جدید و بزرگ تحرکات و تغییرات جالب توجهی در جدول دیده می‌شود. Forza Horizon 5 در در اولین هفته از عرضه خود جایگاه چهارم این جدول را تصاحب کرد. نسخه قبلی مجموعه در مدت مشابه بیش از ۸۰ درصد رشد بالاتری را تجربه کرده بود. لازک به ذکر است این بازی از اولین روز انتشار روی سرویس گیم پس در دسترس بوده‌است. جدول ارائه شده تنها مربوط به قروش فیزیکی بازی‌ها است.

Jurassic World Evolution 2 که هم زمان با فورتزا هورایزن روانه بازار شده در جایگاه ششم جدول قرار گرفته‌است. این بازی نیز با افت نسبت به نسخه قبلی مجموعه خود عمل کرده‌است. ۳۴درصد فروش بازی مربوط به نسخه PS5، سی و سه درصد مربوط به نسخه PS4 و سی و سه درصد مربوط به نسخه کنسول‌های ایکس باکس است.

Football Manager 2022 دیگر عنوانی است که اخیرا عرضه شده و از حضور در ده بازی برتر در جدول فروش هفتگی بریتانیا بازماند و به جایگاه دوازدهم بسنده کرد. کال آو دیوتی ونگارد علی رغم افت ۴۷ درصدی فروش، همچنان صدرجدول فروش را در اختیار دارد و برای دومین هفته متوالی مانع صدرنشینی مجدد فیفا ۲۲ شد.

شما در ادامه می‌توانید جدول ده عنوان پرفروش در بریتانیا طی هفته گذشته را مشاهده کنید:

۱. Call of Duty: Vanguard
۲. FIFA 22
۳. Animal Crossing: New Horizons
۴. Forza Horizon 5
۵. Mario Kart 8 Deluxe
۶. Jurassic World Evolution 2
۷. Mario Party Superstars
۸. Minecraft (Switch)
۹. Shin Megami Tensei 5
۱۰. Marvel’s Guardians of the Galaxy
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *