اخبار بازی

رئیس استودیو TREYARCH به دلیل اتهامات وارده از سمت خود کناره گیری کرد

آقای دن بانتینگ (Dan Bunting)، رئیس استودیو TREYARCH به دلیل اتهام آزار جنسی مربوط به سال ۲۰۱۷ از سمت خود استعفا داد. ایشان بیش از ۱۸ سال در این مقام حضور داشتند و روی چندین نسخه محبوب از مجموعه کال آو دیوتی کار کرده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با دنیای بازی همراه باشید.

اکتیویژن یکی از پرکارترین و فعال‌ترین ناشران حال حاضر صنعت ویدیو گیم است و هر سال نام این کمپانی به دلیل نشر بازی‌های مختلف و بویژه نسخه جدید مجموعه کال آو دیوتی چندین بار شنیده می‌شود. امسال اما شرایط برای آن‌ها متفاوت است و تحقیقات گسترده ماموران در این شرکت و کمپانی بلیزارد به دلیل شکایات متعددی که از رفتارهای خشن و غیر حرفه‌ای و همچنین آزار کارمندان صورت گرفته، علت اصلی در مرکز توجه قرار گرفتن این کمپانی است.

ظاهرا دامنه این تحقیقات در حال سرایت به سایر استودیوهای زیر مچموعه اکتیویژن است. مجله Wall Street Journal در مقاله‌ای اخیرا مدعی شده آقای دن بانتینگ (Dan Bunting)، رئیس استودیو TREYARCH متهم به آزار کارکنان استودیو است. ظاهرا این واقع در سال ۲۰۱۷ رخ داده‌است و آن زمان بخش منابع انسانی اکتیویژن حکم به اخراج ایشان داده اما، آقای Bobby Kotick، مدیرعامل اکتیویژن مانع از این اتفاق شده و اجازه داده آقای بانتینگ به کار خود در این استودیو ادامه دهد.

ایشان بیش از ۱۸ سال در این سمت حضور داشته و در این مدت مدیر پروژه‌های موفق بسیاری از جمله سه‌گانه Call of Duty: Black Ops بوده‌است. ظاهرا اکنون که مجله WSJ مشغول بررسی این رویداد است و بار دیگر حواشی مربوط به آن در حال تشدید است، آقای بانیتنگ از سمت خود کناره گیری کرده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *