اخبار بازی

استودیوهای سونی بیست و شش بازی جدید برای PS5 می‌سازند

به مناسبت یک سالگی عرضه کنسول نسل نهمی سونی، آقای جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن اعلام کرد بیست و شش بازی جدید برای PS5 در دست ساخت است که بیش از نیمی از آن‌ها . برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مدتی قبل یک سال از زمان عرضه کنسول پلی استیشن ۵ گذشت و علی رغم اینکه همچنان مشکل کمبود این دستگاه در بازار بسیاری از مناطق دنیا وجود دارد و مخاطبان به ناچار آن را به قیمت‌های گزاف تهیه کنند و حتی در برخی از مواقع از تهیه آن به طور کلی عاجز هستند، باز هم عملکرد این کنسول از نظر تجاری بسیار خوب بوده و در کم‌تر از یک سال، بیش از ۱۳.۴ میلیون دستگاه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده‌است. پلی استیشن ۵ بزرگ‌ترین فروش کنسولی در زمان عرضه را در تمام دوران به نام خود ثبت کرده‌است. رئیس پلی استیشن می‌گوید برای آن‌ها این تازه آغاز ماجرا است.

آقای جیم رایان، رئیس پلی استیشن به مناسبت یک سالگی PS5، آمار و ارقام جالبی را درباره این کنسول ارائه کرد. به عنوان مال مخاطبان این کنسول تا کنون بالغ بر ۴.۶ میلیارد ساعت از زمان خود را صرف تجربه بازی روی PS5 کرده‌اند. وی بار دیگر تاکید کرد استودیوهای زیر مجموعه سونی مشغول ساخت بیست و شش بازی جدید برای PS5 هستند که بیش از نیمی از آن‌ها آی‌پی‌های کاملا جدید هستند.

برای فهمیدن اینکه این بازی‌های جدید چه پروژه‌هایی هستند، باید منتظر بود. فعلا برای سال میلادی آینده سه بازی Horizon Forbidden West ،Gran Turismo 7 و God of War: Ragnarok در صف انتشار قرار دارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *