اخبار بازی

شایعه: روند ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 بزودی لغو می‌شود

به گفته اینسایدر مشهور، آقای تام هنرسون یوبی سافت ابدا از روند ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 رضایت ندارد و عرضه بازی نیز جایی در برنامه‌ریزی‌های ناشر برای آینده ندارد و بنابراین بزودی به صورت رسمی خبر لغو ساخت بازی اعلام می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

چهار سال از نمایش تریلر معرفی بازی Beyond Good and Evil 2 می‌گذر و از آن زمان تا به امروز تیم سازنده و ناشر از انتشار هر گونه اطلاعات و جزئیات درباره بازی خودداری کرده‌اند و تنها در مواقعی که شایعات لغو ساخته شدن بازی قوت می‌گرفت، یوبی سافت قویا آن را تکذیب می‌کرد و به طرفداران این اطمینان را می‌داد که ساخت این بازی مطابق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است. البته این موضوع مانع از این نمی‌شد که شایعات خاتمه یابند و بنا بر بسیاری از گزارش‌ها، موانع بسیاری بر سر راه ساخت این بازی وجود دارند و با گذر زمان، شرایط وخیم‌تر از قبل نیز شده‌است.

حال بار دیگر این شایعات قوت گرفته‌اند. آقای تام هندرسون، اینسایدر معروف که به انتشار اطلاعات صحیح و معتبر شناخته می‌شود، در تازه‌ترین توئیت خود مدعی شده روند ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 بزودی لغو می‌شود. ظاهرا این بازی با “جاه طلبی”های یوبی سافت همخوانی ندارد و در بازی‌های آینده شرکت نیز جایگاه برای آن در نظر گرفته‌ نشده‌است. همه این موارد دست به دست هم داده‌اند تا بسیاری از سران شرایط به این نتیجه برسند که دیر یا زود با به لغو شدن روند ساخت آن رضایت دهند.

آقای هندرسون به انتشار اطلاعات صحیح شهرت دارد و باید منتظر بود و دید این گفته وی نیز با چه واکنشی از سوی یوبی سافت همراه خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *