اخبار بازی

بازی جدید Guerrilla Games دارای المان‌های لایو سرویس است

آگهی استخدام جدیدی که سازندکان Horizon Forbidden West منتشر کرده‌اند، خبر از این می‌دهد که بازی جدید Guerrilla Games یک پروژه مولتی پلیر با المان‎‌های لایو سرویس است . آگهی استخدام قبلی استودیو نیز به مواردی مشابه اشاره کرده بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک دنباله بازی Horizon Zero Dawn یکی از موردانتظارترین و بزرگ‌ترین پروژه‌هایی است که تا کنون برای کنسول نسل نهم سونی معرفی شده و بسیاری خریداران PS5 برای تجربه آن لحظه شماری می‌کنند. هر چند مشخص شد که زمان انتشار این بازی با تعویق مواجه شده اما، تیم سازنده بازی همچنان با تمام قوا زمان خود را صرف تکمیل این بازی در “اسرع وقت” می‌کنند و به گفته رئیس استودیوهای پلی استیشن تا پایان روند ساخت Horizon Forbidden West، تمرکز اصلی استودیو گوریلا گیمز روی این عنوان خواهد بود. البته این بدان معنا نیست که تمامی پروژه‌های آتی استودیو کنار گذاشته‌اند و ظاهرا استودیو مشغول آماده سازی مقدمات برای ساخت بازی‌ بعدی خود است.

اخیرا گوریلا گیمز آگهی استخدام جدیدی را منتشر کرده و دنبال جدب افرادی برای فعالیت در تیم نظارت کیفی است. نکته جالب توجه این آگهی در این است که برای افراد مصاحبه شوند، تجربه کار روی پروژه‌های چند نفره مزیت بزرگی محسوب می‌شود. در بخشی از این آگهی روی آشنایی با اکوسیستم لایو سرویس‌ها تاکید ویژه‌ای شده‌است و در نتیجه ظاهرا بازی جدید Gurerilla Games دارای المان‌های لایو سرویس است.

برخی از شایعات مدعی هستند پروژه بعدی گوریلا گیمز یک بازی کو-آپ است که در جهان Horizon جریان دارد. شایعات دیگری نیز احتمال ساخت شده یک بازی چند نفره کاملا جدید را مطرح می‌کنند که از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت قرار دارذ.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *