اخبار بازی

تاد هاوارد: فعلا منتظر بازی Fallout 5 نباشید – واران گیم

آقای تاد هاوارد، رئیس کمپانی بتسدا می‌گوید در حال حاضر تمرکز شرکت روی ساختن Starfield و The Elder Scrolls 6 است و علی رغم اینکه ایده‌‎هایی برای ساختن بازی Fallout 5 وجود دارد اما، تا عمل شدن آن‌ها زمان زیادی باقی مانده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

حال که شرکت بتسدا از حمایت مالی و تجهیزاتی مایکروسافت برخورددار است و زین پس این کمپاین عهده‌دار ipها و تصمیمات کلیدی در بتسدا خواهد بود، شاید بسیاری از شرایط و شیوه‌های مدیریتی در این کمپانی تغییر کند اما، بدون شک روند ساخت و عرضه فرنچایزهای بزرگ شرکت ادامه دار خواهد بود. یکی از محبوب‌‍‌ترین و پول سازترین فرنچایزهای در اختیار کمپانی بدون شک مجموعه Fallout است و از زمانی که بتسدا با نسخه سوم خس ساخت و نشر این IP را در اختیار گرفت، آن را وارد فاز تازه‌ای کرد و شیوه جدید ساخت آن را با نسخه چهارم و New Vegas ادامه داد.

اگر شما نیز از آن دسته مخاطبانی هستید که تشنه تجربه بازی Fallout 5 هستید، باید گفت نباید انتظار چنین موضوعی را در آینده‌ای نزدیک بکشید. آقای تاد هاوارد، رئیس کمپانی بتسدا اخیرا مصاحبه‌ای را با وبسایت IGN انجام داده و در آن احتمال عرضه این بازی در آینده نزدیک را صفر دانسته. وی همچنین در پاسخ به سوال اینکه آیا ممکن است تیمی غیر از Bethesda Game Studios این بازی را بسازد، جواب منفی داد. آقای هاوارد خاطر نشان کردند یک سری ایده خام برای ساختن دنباله Fallout در سال ۲۰۱۸ مطرح شده اما، این ایده‌ها تا زمان انتشار Starfield و The Elder Scrolls 6 بررسی نخواهند شد.

با توجه به اینکه The Elder Scrolls 6 هنزو در حال سپری کردن مراحل اولیه ساخت است، باید گفت زمان زیادی تا عرضه نسخه پنجم فال اوت باقی مانده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *