اخبار بازی

New State می‌توانند لوت خود را در صندوق عقب ماشین ذخیره کنند

بازی پابجی: نیو استیت (PUBG: New State) گزینه‌های بیشتری برای ذخیره‌سازی سلاح‌ها و لوت‌ها پیشنهاد خواهد داد. این قابلیت نحوه‌ی تجربه بازی را تغییر می‌دهد.

به زودی بازی PUBG: New State در دسترس قرار خواهد گرفت و با نزدیک شدن به بازه عرضه، کرفتُن (Krafton)، سازنده‌ی بازی، اطلاعاتی از این عنوان بتل رویال به اشتراک گذاشته است. آن‌ها در یک ویدیو داخل یوتوب اعلام کردند که بازی موبایلی جدید PUBG به بازی‌بازان اجازه می‌دهد که لوت‌ها و سلاح‌های خود را در صندوق عقب اتومبیل ذخیره کنند. حالا با این ویژگی (Trunk)، فضایی دو برابری برای ذخیره آیتم‌های مختلف خواهید داشت.

به گزارش IndiaToday، پلیرها می‌توانند به وسیله‌ نقلیه‌ خود مراجعه کنند و لوت‌های خود را در آن قرار دهند یا از آن دریافت کند. ویژگی یاد شده از همان زمان لانچ بازی PUBG: New State در دسترس خواهد بود.

بهترین راه بهره‌گیری از قابلیت مذکور، این است که تمامی آیتم‌ها، سلاح‌ها و لوت‌های خود را در این مکان امن قرار دهید تا در صورت کشته شدن، دشمن به همه‌ی منابعی که جمع‌آوری کرده‌اید دسترسی نداشته باشد. منفعت دیگر این قابلیت زمانی است که در بازی می‌میرید، اما با Green Flare شما را بازیابی می‌کنند. حالا از طریق اتومبیل خود به تمامی سلاح‌های جمع آوری شده دسترسی خواهید داشت.

این اولین باری است که شاهد چنین ویژگی‌ای در دنیای PUBG هستیم. اگر شاهد موفقیت و استقبال گیمر‌ها باشیم، شاید در بازی‌های دیگر نیز به نحوی از این قابلیت استفاده شود.

بازی رایگان (free-to-play) موبایلی PUBG: New State در تاریخ 20 آبان امسال (11 نوامبر 2021) برای iOS و Android در دسترس قرار می‌گیرد. در هفته گذشته تریلری از PUBG: New State منتشر شد که نشان از تم آینده‌نگرانه بازی دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *