اخبار بازی

الکترونیک آرتس قصد بازگرداندن یک فرنچایز قدیمی را دارد

آقای تام هندرسن (Tom Henderson)، یکی از منابع داخلی مورد اعتماد صنعت بازی‌های ویدیویی، به تازگی گفته که الکترونیک آرتس (Electronic Arts) قصد بازگرداندن یک فرنچایز قدیمی بسیار محبوب را دارد.

بدون شک الکترونیک آرتس یکی از قوی‌ترین کاتالوگ‌ها در جهان بازی‌های ویدیویی را دارد. حتی با وجود اینکه این شرکت تمرکز خود طی سالیان اخیر را برروی یک سری فرنچایز خاص گذاشته، نمی‌توان از گذشته‌ی عظیم این شرکت صرف نظر کرد. الکترونیک آرتس صاحب فرنچایزهای بسیاری است که در طول سال‌ها توانسته‌اند به محبوبیت زیادی رسیده و به بازی‌های تاثیرگذاری تبدیل شوند. برخی از فرنچایزها مدت‌هاست که رها شده‌اند و خبری از یک نسخه‌ی جدید در آن‌ها نبوده است.

با این حال به نظر می‌رسد که این ناشر به دنبال بازگرداندن یکی از این فرنچایز‌های قدیمی است. تام هندرسون در توییتر خود اعلام کرد که الکترونیک آرتس به زودی یکی از فرنچایزهای قدیمی و محبوب خود را دوباره زنده خواهد کرد. البته او مشخص نکرد که این فرنچایز دقیقا چه چیزی است، اما گفت که در آینده با اطلاعات بیشتر باز خواهد گشت.

با توجه به طیف وسیع آی‌پی‌های الکترونیک آرتس، واقعا نمی‌توان مشخص کرد که منظور تام هندرسون کدام فرنچایز است. یکی از گزینه‌های احتمالی فرنچایز ریسینگ Burnout است. البته با توجه به مشغول بودن کرایتریون (Criterion) با فرنچایز Need for Speed، این مورد کمی دور از انتظار است. البته باید گفت که الکترونیک آرتس در حال حاضر صاحب استودیوی کدمسترز (Codemasters) هم هست و می‌تواند توسعه‌ی بازی‌های ریسینگ را به این استودیو بسپارد. فرنچایزهای دیگری مثل SSX، Medal of Honor و Command and Conquer هم پتانسیل بالایی دارند.

الکترونیک آرتس طی سالیان اخیر علاقه‌ی زیادی به بازگرداندن فرنچایزهای قدیمی خود نشان داده است. در حال حاضر یک بازسازی از بازی Dead Space در دست توسعه است. هم‌چنین این شرکت مشغول ساخت یک نسخه‌ی جدید از فرنچایز Skate است. با این اوصاف فعلا باید منتظر اطلاعات بیشتر در این رابطه ماند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *