اخبار بازی

آمار مخاطبان Forza Horizon 5 پیش از عرضه رسمی بازی حدود یک میلیون نفر است

مطابق جدول رده بندی Hall of Fame، آمار مخاطبان Forza Horizon 5 بیش از ۸۰۰ هزار نفر است. این دسته از مخاطبان با تهیه نسخه Premium توانسته‌اند به صورت early access به تجربه بازی بپردازند. فروش این نسخه پس از انتشار نمرات بازی با رشد چشمگیری همراه بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مدتی قبل زمان انتشار نقدها و نمرات جدیدترین نسخه مجموعه ریسینگ فورتزا هورایزن فرا رسید و بار دیگر و همانطور که انتظار می‌رفت، منتقدان استقبال بسیاری خوبی از بازی داشتند و اکثر قریب به اتفاق آن‌ها به تمجید از بازی پرداختند. معمولا نظرات منتقدان و نمرات میانگین یک بازی در تصمیم گیری برای تهیه آن از سمت بسیاری از مخاطبان نقش مهمی را ایفا می‌کند. با انتشار نقدهای بازی، فروش نسخه Premium بازی (نسخه ۱۰۰ دلاری) با رشد چشمگیری همراه بود تا جایی که مطابق آماری که جدول رده بندی Hall of Fame بازی منتشر کرده، بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر مشغول تجربه نسخه early access بازی بوده‌اند. جدول Hall of Fame تمامی مخاطبان بازی را بر اساس عملکرد دسته بندی می‌کند.

مسلما پس از عرضه رسمی بازی در روز سه شنبه و در دسترس قرار گرفتن نسخه استاندارد، آمار مخاطبان Forza Horizon 5 باز هم با رشد همراه خواهد شد. با در نظر گرفتن این نکته که هم زمان با عرضه رسمی بازی، کاربران گیم پس نیز می‌توانند این بازی را تجربه کنند، باید ثبت یک رکورد تحسین برانگیز را برای استودیو Playground Games و بازی جدید آن‌ها متصور بود.

فورتزا هورایزن ۵ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *