اخبار بازی

بازی جدید Bloober Team با همکاری Rogue Games ساخته می‌شود

استودیو Bloober Team سازنده عناوین The Medium و سری بازی‌های Layers Of Fear است. حال به‌نظر می‌رسد این استودیو روی عنوان جدیدی کار می‌کند. با واران گیم همراه باشید.

طبق مطلب منتشر شده در وب‌سایت استودیو Rogue Games قرار است Rogue Games با همکاری Bloober Team عنوان جدیدی را توسعه دهند.

مدیر عامل بلوبر تیم در این رابطه گفت:

ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان زده باشیم که با استودیو Rogue Games در این پروژه باورنکردنی کار کنیم. ما افتخار می‌کنیم که روی بازی‌های کار می‌کنیم که مرزهای غوطه وری را جا‌به‌ جا می‌کنند. و خوشحالیم که شرکتی کار می‌کنیم که دیدگاه ما را دارند.

مدیر عامل Rogue Games نیز در این زمینه گفت:

ما سال‌ها بازی‌های تاریک و زیبای Bloober Team را تحسین می‌کردیم، بنابر این ما می‌دونستیم آن‌ها تنها تیمی هستند که می‌توانند از ساخت این بازی بربیایند. ساخت بازی‌های فراموش نشدنی بسیار زمان بر است و نمی‌توانیم الان اطلاعاتی از بازی بدهیم.

شایعات زیادی از بازی‌های درحال ساخت Bloober Team می‌شود، شایعات مبنی بر توسعه یک بازی از سری Silent Hill توسط Bloober Team منتشر شده است. لازم به ذکر است استودیو Bloober Team با شرکت Konami قرارداد همکاری امضا کرده است. همچنین بلوبر تیم درحال کار روی یک نسخه جدید از سری Layers Of Fear با استفاده از Unreal Engine 5 است.

لازم به ذکر است این عنوان معرفی نشده Bloober Team و Rogue Games برای Xbox Series X/S, PS5 و PC منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران واران گیم درمورد بازی جدید Bloober Team چیست؟ آیا منتظر بازی جدید Bloober Team هستید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *