اخبار بازی

تست بازی هورایزن روی استیم دک توسط شوهی یوشیدا؛ مدیر سابق استودیوهای سونی

شوهی یوشیدا؛ رئیس سابق استودیوهای جهانی پلی استیشن و مدیر فعلی PlayStation Indies تصویری از بازی Horizon Zero Dawn را که بر روی استیم دک در حال اجرا است منتشر کرده است. با واران گیم و اخبار حول تست بازی هورایزن روی استیم دک توسط شوهی یوشیدا همراه باشید.

شوهی یوشیدا؛ رئیس PlayStation Indies به تازگی در صفحه رسمی توییتر خود تصویری از اجرای بازی اکشن، نقش آفرینی استودیوی گوریلا گیمز؛ هورایزن زیرو داون بر روی کنسول قابل حمل کمپانی Valve یعنی استیم دک منتشر کرده است. به نظر می‌رسد رئیس سابق استودیوهای جهانی سونی در حال آزمایش این بازی است و در ظاهر بازی از لحاظ بصری کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد گرچه محیط و بافت‌های بازی در این تصویر شفاف نیستند و در حال حاضر نمی‌دانیم که نسخه نهایی هم قرار است به این شکل اجرا شود یا خیر.

یوشیدا از مدت‌ها پیش جزو علاقمندان به کنسول‌های گیمینگ قابل حمل بوده و با نگاهی به سابقه توییتر او می‌توان تست‌های مشابهی که برای GPD Win و دیگر کنسول‌های دستی انجام داده را مشاهده کرد. البته بسیاری از طرفداران سونی نیز خواستار یک کنسول دستی و قابل حمل دیگر از این کمپانی هستند اما بعد از اشتباهاتی که سونی با عرضه PS Vita مرتکب شد بعید به نظر می‌رسد به زودی چنین کنسولی توسط این کمپانی معرفی شود.

نظر شما در رابطه با تست بازی هورایزن روی استیم دک توسط شوهی یوشیدا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *