اخبار بازی

بازی Saints Row دارای گزینه‌های شخصی‌سازی بی‌نظیری خواهد بود

استودیوی والیشن (Volition) اعلام کرد که بازی Saints Row “از نظر امکانات شخصی‌سازی بهترین” خواهد بود.

مجموعه‌ی Saints Row همواره به گزینه‌های شخصی‌سازی متعدد خود مشهور بوده است. نسخه‌ی ریبوت این مجموعه نیز از این قاعده مستثنا نیست و مرزهای این ویژگی را گسترش داده است. در مصاحبه‌ای که چند تن از اعضای استودیوی والیشن با وبسایت Game Informer انجام داده‌اند، جزییات بیشتری از چگونگی پیشرفت این قابلیت بیان شده است:

هدف ما از روز اول، بهترین بودن در گزینه‌های شخصی‌سازی بود. ما می‌خواهیم به بازی‌بازانمان تمام چیزهایی که در گذشته داشته‌اند را به اضافه چیزهای بیشتر بدهیم. این کاری است که ما انجام داده‌ایم

علاوه بر رنگ چشم، جنسیت و لباس رئیس گروه، بازی‌بازان اکنون می‌توانند در اعضای بدن این شخصیت نیز تغییراتی ایجاد کرده و اندام‌هایی مصنوعی برای او در نظر بگیرند. با پیشرفت بازی‌باز در طول این عنوان، گزینه‌های بیشتری از جمله شخصی‌سازی سلاح‌ها و وسایل‌ نقلیه در دسترس او قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این شما می‌توانید گروه خود را نیز شخصی‌سازی کنید یا مقر اصلی خود را ارتقا دهید و به شیوه‌های متفاوتی تزیین کنید. نکته‌ی جالب‌توجه این جاست که این قابلیت‌های شخصی‌سازی به صورت کامل در بخش کوآپ این بازی نیز حضور دارند.

بازی Saints Row در تاریخ 6 اسفند 1400 (25 فوریه 2022) بر روی پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس باکس سری اکس/اس، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *