اخبار بازی

بازی جدید Id Software در سبک شوتر اول شخص است

سازنده مجموعه‌های Doom ،Rage و Quake مشغول استخدام نیرو در قسمت‌های مختلف است. این نیروها با هدف کمک به ساخت بازی جدید Id Software جذب می‌‍شوند که مربوط به “یک شوتر قدیمی و شناخته‌ شده” است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

اید سافتور یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین استودیوها در زمینه ساخت بازی‌های شوتر اول شخص است. مجموعه Doom از نظر بسیاری بنیان گذار سبک شوتر به سبک امروزی است. هر چند در نسل هفتم و ششم کمی شاهد افول این استودیو بودیم اما، در سال ۲۰۱۶ با عرضه نسخه ریبوت دووم بار دیگر این مجموعه و سازندگان‌اش درخشیدند و دنباله‌ای که برای بازی سال گذشته عرضه شد، به خوبی سبک و سیاق جدید این مجموعه را تثبیت کرد  اقدام به رفع ایرادات نسخه ریبوت نمود. سازندگان تا کنون با دو بسته الحاقی داستانی را برای بازی در نظر گرفته‌اند و بسیاری علاقه‌مند هستند بدانند پروژه بعدی این استودیو چیست.

اخیرا آگهی استخدامی برای جذب نیرو برای توسعه بازی جدید Id Software در وبسایت این استودیو منتشر شده‌است. در توضیحات آگهی آمده‌است : “تیم هنری بازی باید کاملا با فضا و تم علمی-تخیلی و فانتزی” آشنایی  داشته‌‎ باشند. اطلاعات چندانی درباره بخش‌های دیگر این پروژه یا زمان انتشار آن در دسترس نیست اما، با توجه به اینکه استودیو در مرحله جذب نیرو است، انتظار می‌رود زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده باشد. در قسمت دیگری از آگهی به “یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین مچموعه‌های شوتر اول شخص” اشاره شده‌است که انتظار می‌رود منظور Doom یا Quake باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *