اخبار بازی

شایعه: تاریخ انتشار Advance Wars مشخص شد – واران گیم

شرکت نینتندو مدتی قبل از خبر از تاخیر در انتشار نسخه ریبوت قسمت اول و دوم مجموعه استراتژی Wars داد. ظاهرا اکنون به لطف صفحه فروش بازی در eshop، تاریخ انتشار Advance Wars مشخص شده‌است. ظاهرا این بازی فرودین ماه منتشر خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه استراتژی نوبتی Wars، یکی از مجموعه‌های محبوب ذر میان مخاطبان نینتندو و در طرفداران ژانر استراتژی، بویژه در ژاپن بود. این مجموعه در زمان اوج کنسول گیم بوی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آن بدل شده بود و از جامعه طرفداری نبستا پرجمعیتی برخوردار بود. داستان این مجموعه مربوط به ملتی فانتزی به نام Orange Star است که درگیر جنگ با یکی از حکومت‌های همسایه خود، Blue Moon می‌شود. در این جنگ، دامنه‌ درگیری‌ها گریبان دو ملت همسایه Yellow Comet و Green Earth را نیز می‌گیرد.

در ابتدا قرار بود ماه دسامبر تاریخ انتشار Advance Wars که ریبوتی از دو نسخه اول مجموعه است، باشد اما، شرکت نینتندو مدتی قبل خبر از تعویق در زمان انتشار بازی تا بهار سال آینده داد. هر چند هنوز ناشر به صورت رسمی تاریخ جدید انتشار بازی را اعلام نکرده اما، چنانچه مخاطبان با کنسول‌های نینتندو سوییچ خود وارد صفحه فروش بازی در Nintendo eshop شوند، در توضیحات بازی ذکر شده‌است، ۱۹ام فروردین ماه سال آینده (هشتم آوریل ۲۰۲۲) زمان جدید انتشار بازی است البته در نسخه دسکتاپ و وبسایت رسمی فروشگاه همچنان کلمه “بهار ۲۰۲۲” به عنوان بازه انتشار بازی ذکر شده‌است.

این اطلاعات در حال حاضر جنبه رسمی ندارند و باید منتظر واکنش رسمی نینتندو باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *