اخبار بازی

نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است

شرکت سونی با خرید استودیو‌های مختلف موفق شد تا نیروی کاری خود برای پلی استیشن را تا 20 درصد افزایش دهد و حالا اعلام کرده است که قصد دارد این روند را ادامه دهد.

از ابتدای سال جاری تا کنون، پلی استیشن توانست مالکیت استودیوهای هاوس مارک (Housemarque)، نکسیس سافت‌ور (Nixxes Software)، فایراسپرایت (Firesprite) و بلوپوینت گیمز (Bluepoint) را از آن خود کند و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سونی، از رشد 20 درصدی نیروی کار راضی بوده است و قصد دارد که سرمایه‌گذاری خود را در این زمینه با قدرت ادامه دهد.

پس از انتشار گزارشات مالی شرکت در نیمه اول سال 2021، آقای هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، قائم مقام مدیریت اجرایی و مسئول مالی شرکت سونی، درباره‌ی استودیو‌های تحت مالکیت و برنامه‌های این شرکت برای رشد بیشتر پلی استیشن در آینده صحبت کرد:

برای افزایش توانایی‌های شرکت سونی در تولید عناوین جدید در آینده، ماه قبل از خرید استودیوی فایراسپرایت و این ماه از خرید استودیوی بلوپوینت گیمز رونمایی کردیم.

هر دوی این استودیوها پتانسیل خیلی بالایی برای تولید عناوین موفق در آینده، برای پلی استیشن را دارند و در گذشته نیز در ساخت بازی‌های موفق بسیاری دست داشته‌اند.

برنامه‌ی شرکتمان برای آینده این است که از این استودیوها در راه افزایش توانایی‌های تولیداتِ پلی استیشن، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند استفاده کنیم.

در نتیجه‌ی کسب مالکیت این استودیو‌ها از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد استودیو‌های اختصاصی پلی استیشن از 12 به 16 استودیو و تعداد تولید کنندگان بازی 20 درصد افزایش داشته است.

ما قصد داریم سرمایه‌گذاری خود در این زمینه را با قدرت ادامه دهیم.

گزارشات مالی سونی نشان می‌دهند که برنامه تجاری این شرکت موفق بوده و تعداد بازی‌های اختصاصی پلی‌ استیشن هم اکنون بزرگ‌تر و رنگارنگ‌تر از همیشه است.

در سه ماه اول امسال، شرکت سونی موفق به فروش بیش از 3/3 میلیون پلی استیشن 5 جدید شد که تعداد کل کنسول‌های فروخته شده را به 13/4 میلیون دستگاه افزایش می‌دهد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *