اخبار بازی

بازی جدید Team Ninja یک پروژه تاریخی در ژانر اکشن است

به گزارش مجله فامیتسو بازی جدید Team Ninja که توسط شرکت Koei Tecmo منتشر می‌شود، یک پروژه اکشن محور تاریخی است که وقایع کشور چین را در قرن ۱۴ام میلادی روایت می‌کند. کنبع اصلی الهام این پروژه، رمان رومنس سه پادشاهی (Romance of the Three Kingdoms) است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

به مناسبت چهل سالگی تاسیس شرکت Koei Tecmo، ناشر ژاپنی بار دیگر خبر از همکاری مجدد با تیم سازنده Nioh و Ninja Gaiden داد. استودیو تیم نینجا که به ساختن بازی‌های چالش برانگیز با گیم‌پلی‌های هیجان انگیز و سرعتی شناخته می‌شود، هم اکنون مشغول ساخت یک بازی جدید اکشن با تم تاریخی است. این بازی در قرن ۱۴ام میلادی در کشور چین جریان دارد و به روایت سال‌های پایانی سلطه طایفه هان که منجر به سقوط آن‌ها شد، می‌پردازد. رمان تاریخی رومنس سه پادشاهی (Romance of the Three Kingdoms) منبع الهام اصلی این پروژه خواهد بود.

رمان مذکور، یکی از مشهورترین رمان‌ها درباره قرن ۱۴ام در کشور چین است که به بررسی درگیری‌ها و کشمکش‌های میان سه پادشاهی حاکم در این کشور یعنی Wei ،Wu و Shu می‌پردازد. بدون شک شرکت Koei Tecmo درباره این برهه تاریخی دانش و تجربه فراوانی دارد و تا کنون وظیفه نشر مجموعه‌هایی همچون Romance of the Three Kingdoms (یک بازی استراتژی) و Dynasty Warriors را بر عهده داشته‌است.

بازی جدید Team Ninja اکشن محور خواهد بود و فارغ از آن، اطلاعات دیگری درباره تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های مقصد بازی در دسترس نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *