اخبار بازی

سیستم مورد نیاز Age of Empires 4 مشخص شد – واران گیم

استودیو Relic Entertainment با انتشار پستی در وبسایت Xbox Wire از حداقل سیستم مورد نیاز Age of Empires 4 و سیستم پیشنهادی بازی رونمایی کرد. با گفته سازندگان این بازی شامل ویژگی‌هایی است که امکان اجرا آن را روی سیستم‌های قدیمی نیز فراهم می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مدت زمان زیادی است که طرفداران ژانر استراتژی منتظر انتشار نسخه چهارم مجموعه عصر امپراطوری هستند. این بازی اواخر هفته جاری برای پلتفرم PC و توسط مایکروسافت منتشر می‌شود. با توجه به اینکه زمان زیادی تا عرضه بازی باقی نمانده، سازندگان اقدام به انتشار اطلاعات مهمی درباره بازی، اعم از سیستم مورد نیاز و ویژگی‌های اجرایی آن کردند.

اطلاعات کاملی درباره سیستم مورد نیاز Age of Empires 4 و سیستم پیشنهادی بازی در تصویر پایین در دسترس است. این یک حالت خاص در بازی به نام Min Spec وجود دارد که برای سیستم‌های قدیمی‌تر یا ضعیف‌تر طراحی شده‌است. آقای مایکل من (Michael Mann)، تهیه کننده بازی در این باره گفت:

زمانی که تصمیم گرفتیم نسخه جدیدی را از این فرنچایز بسازیم، می‌دانستیم که بازی باید از طیف وسیعی از سیستم‌های مختلف پشتیبانی کند. انتظار می‌رود بیش از نیمی از جامعه مخاطبان بازی همچنان از سیستم‌های ضعیف‌تر استفاده کنند. همچنین آمارها نشان می‌دهند بخش بزرگی از مخاطبان PC، از لپ تاپ یا کارت گرافیک‌های قدیمی برای تجربه بازی‌ها استفاده می‌کنند.

Age of Empires 4 ششم آبان ماه (۲۸ام اکتبر) برای پلتفرم PC منتشر می‌شود. این بازی از همان روز ابتدا عرضه روی سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *