اخبار بازی

ویدیویی از حالت کمپین بازی Halo Infinite منتشر شد

پس از گذشت یک سال از حواشی پیرامون تریلر بازی Halo Infinite و بروز تاخیر یک ساله در تاریخ انتشار آن، مجدداً ویدیویی جدیدی از حالت کمپین این بازی منتشر شد.

سال گذشته بود که شرکت مایکروسافت طی رویدادی که با تبلیغات فراوانی نیز همراه بود، اقدام به انتشار تریلری از بازی جدید مجموعه‌ فوق‌العاده پرطرفدار Halo یعن Halo Infinite کرد. اما این ویدیو در کمال ناباوری گیمرها و علاقه‌مندان پر و پا قرص این بازی را به طرز عجیبی دلسرد کرد و بسیاری از کارشناسان و گیمرها انتقاداتی به جلوه‌های گرافیکی ضعیف آن وارد کردند.

سپس، نوبت به اظهارات شرکت مایکروسافت در قبال این بازی رسید و ردموندی‌ها اعلام کردند که به دلیل اعتراض گیمرها، تصمیم به بروز تاخیر در زمان انتشار این بازی گرفته‌اند و قصد دارند تا با کمک استودیوهایی نظیر کوالیشن (The Coalition) که در زمینه‌ی طراحی جلوه‌های گرافیکی زبان‌زد است، به ارتقای کیفیت این بازی بپردازند. البته، پیش از انتشار این تریلر نیز شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که این بازی میان‌نسلی بوده و قرار است تا روی کنسول ایکس باکس وان پایه نیز اجرا شود. بنابراین، نباید انتظار تغییرات چشمگیر در آن باشید.

در واقع، کنسول ایکس باکس وان پایه با پردازنده‌ی مرکزی جگوار و پردازنده‌ی گرافیکی 1.3 ترافلاپسی، هم‌اکنون از در مقایسه با سخت افزار گوشی‌های نسل جدید شرکت اپل نیز نمی‌تواند برتری قاطعانه داشته باشد و این موضوع شرایط را برای استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) اندکی پیچیده می‌کند.

حال، کمتر از دو ماه دیگر به انتشار این بازی به شدت مورد انتظار باقی مانده است و شرکت مایکروسافت سرانجام تصمیم گرفت که مجدداً و پس از گذشت یک سال، ویدیویی از بخش کمپین این بازی را منتشر کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

بازی Halo Infinite، در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری‌ اکس و سری اس به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *