اخبار بازی

انتشار نسخه سوییچ Life is Strange: True colors در اوایل دسامبر

بازی Life is Strange: True Colors ماه پیش برای تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم به جز نینتندو سوییچ منتشر شد. اخیرا صفحه توییتر رسمی بازی تاریخ انتشار حدودی‌اش را اعلام کرده است.

در ابتدا قرار بود تا نسخه سوییچ همزمان با بقیه نسخه‌ها در ۱۹ شهریور عرضه شود؛ اما حدودا یک ماه پیش از عرضه (۲۰ مرداد)، اسکوئر انیکس طی توییتی اعلام کرد که نسخه سوییچ بازی کمی دیرتر از بقیه نسخه‌ها عرضه می‌شود. در ادامه آنها اعلام کردند که این تاخیر جزئی است و بازی تا قبل از به اتمام رسیدن سال میلادی جاری عرضه می‌شود.

طبق توییت صفحه رسمی Life is Strange، نسخه دیجیتالی بازی برای سوییچ در اوایل ماه دسامبر (مابین اوایل تا اواسط آذر) منتشر می‌شود؛ اما تاریخ دقیق عرضه طی هفته‌های جاری اعلام می‌شود. همچنین دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند از همان روز (روزی که تاریخ عرضه مشخص می‌شود)، بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید کنند.

بازی Life is Strange: Remastered Collection هم در تاریخ ۱۲ بهمن (۱ فوریه) عرضه خواهد شد. این کالکشن شامل اولین بازی این مجموعه و همچنین Life is Strange: Before the Storm می‌شود.

بازی Life is Strange: True Colors در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت، گوگل استیدیا و کامپیوترهای شخصی در دسترس می‌باشد.

نظر شما درمورد انتشار نسخه سوییچ Life is Strange: True Colors چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *