اخبار بازی

جزییات دیگری از بازی جدید فرنچایز Like A Dragon فاش شد

اخیرا جزییات دیگری از بازی جدید فرنچایز Like A Dragon با نام Gaiden: The Man Who Erased His Name فاش شده است که از روایت و گیم‌پلی آن صحبت می‌‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو Ryu Ga Gotoku که توسعه‌دهنده‌ی سری بازی‌های Yakuza است، پس از تصمیم به انتشار بازی‌ها برای مخاطبان غربی، این سری بازی‌ها را با نام Yakuza در دنیا عرضه کرد و تحت این نام بسیار محبوب شد، اما پس ارجاع این واژه به برخی از کلیشه‌های مربوط به ژاپن و همچنین سردرگمی توسعه‌دهندگان برای ساخت بازی‌های دیگر از مجموعه، مجدد از نام Like A Dragon که ترجمه‌ی تحت‌اللفظی عبارت Ryu Ga Gotoku است، استفاده شد.

اما اخیرا از وب‌سایت PSDeals که قیمت عناوین فروشگاه پلی استیشن را منتشر می‌کند، اطلاعاتی کشف شد که به جزییات بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name اشاره دارد.

جزییات دیگری از بازی جدید فرنچایز Like A Dragon فاش شد

داستان بازی Gaiden: The Man Who Erased His Name

در توضیحات داستان بازی آمده است که:« Kazuma Kiryu، زمانی که یک یاکوزای افسانه‌ای بود مرگ خود را جعل کرد تا از خانواده‌اش محافظت کند و به همین دلیل نام خود را رها کرد. اکنون او توسط یک شخصیت مرموز که در تلاش است تا او را از هویت مخفی‌اش خارج کند، درگیر کشمکش جدیدی می‌شود. در نهایت Kiryu با نام رمز Joryu یک روایت هیجان‌انگیز و پر از زدوخورد را با اشخاص و در محیط های مختلف آغاز می‌کند.»

سبک مبارزات

طبق داده‌های کشف شده، کاراکتر بازی از دو سبک مبارزه‌ای Yakuza و Agent با میزان آسیب بالا در نبردهای خود استفاده می‌کند که امکان سوییچ کردن میان این دو حالت ممکن است.

در سبک Yakuza خواهید توانست تا با انجام حرکت تهاجمی و وحشیانه که از قدرت و استعداد Kiryu بهره می‌گیرد، دشمنان خود را بترسانید.

سبک Agent نیز برای ضربات دقیق و سرعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما با استفاده از ابزارهای مختلفی چون سیم‌های برق‌دار برای گیج کردن و سپس به پرواز درآوردن دشمن استفاده می‌کنید.

این دو سبک مبارزه‌ای بسته به استراتژی شما، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرگرمی بی‌پایان بازی

فرقی نمی‌کند که مشغول انجام چه کاری باشید، چه مخفیانه مشغول مبارزه و درگیری باشید، چه یک آهنگ جدید را با خود زمزمه کنید، در یک پیست وارد مسابقه با دیگران بشوید و در کل، آزادی بالایی برای گشت‌و‌گذار در محیط خواهید داشت تا مدت‌ها سرگرم خواهید شد.

همچنین یک خبرچین به نام Akame، ماموریت‌های فرعی جذابی را به شما محول خواهد کرد و در نهایت به واسطه‌ی وی، وارد کاوش‌های بی‌پایان، مسابقه‌ها و نبردهای تمام‌نشدنی خواهید شد.

تاریخ انتشار بازی Gaiden: The Man Who Erased His Name

وب‌سایت PSDeals در کنار اطلاعات دیگر، از تاریخ انتشار بازی رونمایی کرد؛ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) زمان عرضه‌ی بازی برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری و ویندوز (از طریق فروشگاه استیم) خواهد بود.

البته بازی برای کسانی که نسخه‌ی پلی استیشن ۴ را داشته باشند، یک نسخه‌ی دیجیتالی رایگان نیز برای پلی استیشن ۵ ارائه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *