اخبار بازی

اشاره سازندگان بازی Redfall به دشواری توسعه در بازی

در تیتراژ پایانی بازی Redfall اشاراتی به روند دشوار توسعه شده است که نشان می‌دهد، احتمالا استودیو Arkane می‌دانست برخی از بازیکنان به این اثر واکنش منفی نشان می‌دهند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هفته‌ی اخیر بود که بازی Redfall عرضه شد و آن‌طور که انتظار می‌رفت مورد استقبال گیمر‌ها قرار نگرفت. استودیو Arkane به ندرت می‌شود چیزی را منتشر کند که مورد استقبال قرار نگیرد، به همین دلیل مورد نادری برای این توسعه دهنده به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد تیم توسعه‌دهنده حدس زده بود که تجربه‌ی این بازی برای بازیکنان سخت و غیرقابل تحمل است و به همین دلیل بازیکنانی که بازی را به پایان می‌رسانند، با یک پیام قدردانی روبرو می‌شوند که اظهار می‌کند «تجربه‌ی این بازی برای شما سخت [و غیرقابل تحمل] بوده است».

اشاره سازندگان بازی Redfall به دشواری توسعه در بازی

این پیام قدردانی که توسط حساب کاربری Idle Sloth منتشر شده است، در حین پخش تیتراژ پایانی بازی ظاهر می‌شود و شامل تعدادی از دلایلی است که توضیح می‌دهند چرا مسیر توسعه‌ی بازی پر از چالش بوده است:

ما برای اینکه Redfall را به ارمغان بیاوریم، خیلی چیزها را با هم تحمل کردیم؛ از پاندمی [کرونا] تا تحولات جهانی و طوفان یخ که هر قرن یک‌بار در Austin تگزاس رخ می‌دهد و آن را برای چندهفته تعطیل کرد. نتیجه‌ی نهایی گواه بر افرادی است که سال‌ها روی این بازی زحمت کشیده‌اند و در تمام جنبه‌ها وسواس داشتند.

جالب است به پاراگراف ابتدایی این مطلب توجه کنید که به تلاش‌های استودیو Arkane برای آنچه که وعده‌اش را داده بود (مکانیک‌های نوآورانه‌ی بازی و جهان‌سازی فوق‌العاده) اشاره می‌کند و در عین حال عناصری که تجربه‌ی زیادی از آن‌ها ندارد را در بازی قرار داده است.

البته چه اینکه تشکر این توسعه‌دهنده از ترس اینکه از بازی استقبال نشود و چه نیت دیگری داشته باشد، به نظر نمی‌رسد که بازیکنان دلسوزی خاصی برای تلاش‌های استودیو Arkane داشته باشند. پاسخ‌هایی که به این پست توییتری استودیو داده شده است، نشان از حدس بازیکنان برای بهانه‌تراشی استودیو دارد و معتقدند که این استودیو هم همانند توسعه‌دهندگان دیگر درگیر مشکلات بوده است [ و جایی برای بهانه قرار دادن مشکلات نیست].

اینکه این بازی پس از بازی Star Wars Jedi: Survivor عرضه شده است، کمکی به آن نمی‌کند، چرا که بازی جنگ ستارگان پس از سه سال فاصله از بازی قبلی خود یک دنباله‌ی باکیفیت را آن هم در زمان همه‌گیری کرونا توسعه داد و صرفا نسخه‌ی PC آن درگیر مشکلات زیادی بود.

علی‌رغم نقد‌های صریحا منفی بازی و کاهش تعداد بازیکنان فروشگاه استیم، تعداد افرادی که بازی را در سرویس گیم‌پس تجربه می‌کنند، نشان می‌دهد که تعداد قابل توجهی از افرادی که صاحب این سرویس هستند آن را تجربه کرده‌اند و یک پیروزی برای سازندگان این اثر به شمار می‌رود، چرا که بعید به نظر می‌رسد کسی مایل به پرداخت ۷۰ دلار برای خرید این بازی باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *