اخبار بازی

جزئیاتی از کاراکتر اسکارلت ویچ در بازی Marvel’s Midnight Suns به نمایش گذاشته شد –

Marvel’s Midnight Suns یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی است. که توسط Firaxis Games و با همکاری Marvel Games ساخته شده است. با اینکه انتشار این بازی به تعویق افتاده، اما همچنان شاهد نمایش قدرت‌های قهرمانان این بازی هستیم. در تریلری که اخیرا منتشر شد، کاراکتر اسکارلت ویچ به همراه کارت‌ها و توانایی‌های او به نمایش گذاشته شد.

بازی کردن با این قهرمان نیاز به برنامه‌ریزی و موقعیت‌یابی بسیار قوی‌ای دارد، چرا که اسکارلت ویچ می‌تواند به دشمنان آسیب وارد کند، آنها را کنترل کند یا بعنوان پشتیبان به قهرمانان دیگر کمک کند. ترکیب اسکارلت ویچ با قهرمانی که می‌تواند بصورت تک هدف، آسیب بالایی وارد کند. قطعا ترکیبی برنده خواهد بود. میدان آشوب (Chaos Field) یکی از کارت‌های این قهرمان است که دو نوبت طول می‌کشد و متحدانی که در محدوده این توانایی باشند در پایان هر دور، یک مقاومت به دست می‌آورند. این توانایی هیچ (Heroism) مصرف نمی‌کند و هزینه‌ای ندارد. درحالی که جز قدرت‌های متوسط به بالا حساب می‌شود با تقویت این توانایی می‌توانید به سلامتی دیگر قهرمانانتان نیز کمک کنید.

Chaos Reigns دشمنان را علیه یکدیگر قرار می دهد. اگر این توانایی ارتقا یابد شانس این را دارد تا دشمنان کنترل شده توسط این توانایی، دوبار حمله انجام دهند. یک مود در اواخر بازی نیز، سلامتی در هنگام برداشتن مجدد کارت‌ها را اعطا می کند. No More یک کارت (Heroism) است که تمام سلامتی اسکارلت ویچ را مصرف می کند تا به همان میزان به همه دشمنان نزدیک او آسیب برساند. اما تنها یکبار می‌توانید از آن استفاده کنید، بنابراین باید بهترین نقطه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین Hydra را دارا باشد. اگر ارتقا یابد، برای هر دشمنی که با این توانایی حذف می‌شود یک کارت دریافت می‌کنید. در اواخر بازی یک مود بازی، اجازه دریافت مجدد آن کارت و درمان واندا را در هنگام فعالسازی این کارت می‌دهد.

قدرت (passive) اسکارلت ویچ نیز، Wrong Place, Wrong Time می‌باشد. که فوق‌العاده عمل می‌کند. این شانس را دارد که در هر نوبت یک دشمن تصادفی در نزدیکی Scarlet Witch  را از ضعیف کند. در صورت ارتقای این توانایی، تمام دشمنان نزدیک او را با یک اثر (وضعیت منفی) از تضعیف می‌شوند.

Marvel’s Midnight Suns ابتدا برای Xbox Series X/S، PS5 و PC و سپس نسخه‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر می‌شود. گفته شده این بازی تا قبل از شروع سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و شایعاتی از انتشار این بازی در تاریخ ۱۵مهرماه (October 7) امسال نیز وجود دارد. با مشخص شدن توانایی‌های Scarlet Witch، تنها شش قهرمان دیگر باقی مانده است تا جزئیات آنها نیز اعلام شود. منتظر جزئیات بیش‌تر در هفته های آینده باشید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *