اخبار بازی

احتمال از سر گرفته شدن فرایند ساخت بازی Stalker 2

[ad_1]

به‌نظر می‌رسد که فرایند توسعه‌ی بازی Stalker 2 در استودیوی GSC Game World بعد از حمله‌ی روسیه به کشور اکراین دوباره به راه افتاده است.

استودیوی GSC Game World در ماه مارس اعلام کرد که فرایند ساخت بازی جدید خود را به‌دلیل حمله نظامی روسیه به اکراین متوقف کرده است. در ادامه گزارشی مبنی بر احتمال نقل مکان تیم توسعه‌دهندگان بازی از کیف به پراگ، پایتخت جمهوری چک منتشر شد.

حالا به گزارش وبسایت لهستانی GRYOnline، یکی از توسعه‌دهندگان Stalker 2 در کانال دیسکورد این بازی به سؤال طرفداران مبنی بر ازسرگیری فرایند ساخت این بازی پاسخ داده و می‌گوید: «ادامه دارد.»

در ابتدا قرار بود تا بازی Stalker 2 در ماه دسامبر سال جاری منتشر شود. اما باتوجه به ادامه‌ی جنگ روسیه و اکراین فعلاً مشخص نیست که این بازی چه زمانی آماده‌ی عرضه شود.

GSC Game World در کانال یوتیوب خود ویدیویی در ارتباط با این بازی را منتشر کرده که توقف فرایند ساخت آن را تأیید می‌کند. این ویدیو با نمایش صحنه‌هایی از انفجار در مناطق مختلف اکراین اعلام می‌کند: «این ویدیو پاسخ ما به احوال پرسی طرفداران است. ما در حال تلاش برای نجات جان کارمندان و خانواده‌های آن‌ها هستیم. بنابراین فرایند ساخت بازی فعلاً به حاشیه رفته است. اما قطعاً ادامه خواهیم داد. بعد از پیروزی. زنده باد اکراین» اوایل سال ۲۰۲۲ بود که وبسایت رسمی Stalker 2 در روسیه به درخواست دولت این کشور مسدود شد.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. فعلا برنامه‌ای برای انتشار بازی روی کنسول پلی استیشن 5 وجود ندارد. لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در رابطه با این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *