اخبار بازی

هنوز زمان زیادی تا انتشار بخش داستانی Star Citizen باقی مانده است

طبق شواهد و شرایط فعلی تیم سازنده‌ی Star Citizen، به نظر می‌رسد هنوز تا انتشار بخش داستانی این بازی مدت زمان زیادی باقی مانده است.

بازی Star Citizen مدت زمان زیادی است که در دست توسعه قرار دارد. این بازی هم‌اکنون در مرحله‌ی آلفا قرار دارد و هنوز مشخص نیست که سرانجام در چه زمانی شاهد عرضه‌ی کامل آن خواهیم بود. در همین راستا، کلاود ایمپریم گیمز (Cloud Imperium Games) اخیراً تلویحاً اشاره کرده است که بخش داستانی این بازی که Squadron 42 نام دارد، هنوز فاصله‌ی زیادی تا انتشار دارد.

چندی پیش استودیوی کلاود ایمپریم گیمز دفتر خود را به شهر منچستر انگلیس منتقل کرد. این شرکت قصد دارد در 5 سال آینده، نیروهای خود را به بیش از 1000 کارمند افزایش دهد. کریس رابرتز (Chris Roberts)، رئیس این شرکت، با وجود آن که در لس آنجلس زندگی می‌کند، خود را مجدداً در انگلستان مستقر کرده است و زمان بیشتری را با تیم توسعه‌دهنده‌ی Squadron 42 می‌گذراند.

در همین حال، کارل جونز (Carl Jones)، مدیر ارشد کلاود ایمپریم گیمز، که این اقدام روی توسعه‌ی بهتر بخش داستانی Star Citizen تاثیرگذار باشد.

من باید ببینیم که کریس رابرتز چه مدت باید در انگلستان باشد تا مراحل ساخت Squadron 42 تمام شود. اما ممکن است یکی دو سال بیشتر باشد. او زمان بیشتری را در اینجا با تیم Squadron 42 و با دیگر توسعه‌دهندگان سپری می‌کند، اما امسال زمانی خواهد بود که او برای دوره‌های زمانی طولانی‌تری به آنجا می‌رود. امیدواریم که بتوانیم بخش داستانی Squadron 42 را سریع‌تر تکمیل کنیم. ما می‌خواهیم توسعه‌ی این بازی را به پایان برسانیم، اما هر زمان که آماده شود، آن را اعلام می‌کنیم.

بخش داستانی بازی Star Citizen به Squadron 42 شناخته می‌شود

کارل جونز در ادامه توضیح داد زمانی که استودیوی جدید کلاود ایمپریم گیمز تکمیل شود، دنباله‌هایی برای بازی Star Citizen ساخته خواهد شد. این‌‎طور به نظر می‌رسد که حداقل چند سال دیگر تا انتشار بخش داستانی این بازی باقی مانده است. جونز همچنین گفت در پنج سال آینده، زمانی که استودیوی منچستر با ظرفیت کامل کار کند، قصد دارند یک «بازی MMORPG بزرگ» را بسازند و احتمالاً به استودیوهای جدید در مکان‌های بیشتری در سراسر جهان نیاز خواهند داشت.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی بازی Star Citizen از حالت آلفا خارج خواهد شد. با این حال، توسعه‌دهندگان همچنان به ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های مختلف و فروش سفینه‌های فضایی گران‌قیمت ادامه می‌دهند. مدتی پیش نیز اعلام شد که بودجه‌ی جمع‌آوری شده برای توسعه‌ی این بازی از مرز 400 میلیون دلار عبور کرده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *