اخبار بازی

ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز، بازخوردها و ارزیابی‌های نسخه‌ی آزمایشی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت بوده‌اند.

هم اکنون مدت زمان زیادی تا انتشار نسخه‌ی جدید بازی Battlefield باقی نمانده است و علاقه‌مندان به این مجموعه به زودی می‌توانند ماجراجویی‌های خود را در سال 2042 دنبال کنند. همانطور که احتمالاً مطلع هستید، بازی Battlefield 2042 اخیراً با نسخه‌ی آزمایشی خود میزبان گیمرها بوده است و در این مدت حدود 8 میلیون نفر این نسخه را تجربه کرده‌اند. با استناد به گفته‌های مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، بازخوردها و ارزیابی‌های این نسخه‌ی آزمایشی بسیار مثبت بوده است.

به گفته‌ی اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، شرکت الکترونیک آرتز بازخوردهای بسیار خوبی از نسخه‌ی آزمایشی Battlefield 2042 دریافت کرده است و این موضوع را مایه‌ی خوشحالی و امیدواری خواهند. وی وارد جزئیات نشد، اما به این موضوع اشاره کرد که نسخه‌ی نهایی بازی میزبان ویژگی‌های جدید و بیشتری خواهد بود.

وی افزود:

من فکر می‌کنم که بازخوردهای نسخه‌ی آزمایشی بازی [Battlefield 2042] بسیار مثبت بوده است. بحث‌هایی در مورد عدم نوآوری ویژگی‌ها و مکانیک‌های نسخه‌ی بتا وجود دارد که البته طبیعی هستند. ما می‌توانیم از این بازخوردها در جهت ارتقای سطح نسخه‌ی نهایی بازی استفاده کنیم. لازم به ذکر است که ما از نسخه‌ی قبلی بازی برای ساخت نسخه‌ی آزمایشی استفاده کردیم، چرا که تیم ما همچنان در حال اعمال تغییرات و صیقل دادن نسخه‌ی نهایی بازی است. بنابراین، ما در مورد این بازی احساس بسیار خوبی داریم و زمانی که به تعداد گیمرهای نسخه‌ی آزمایشی نگاه می‌کنید، می‌توانید این استقبال را عالی و فوق‌العاده قلمداد کنید.

بازی Battlefield 2042، در تاریخ 28 آبان سال 1400 ( 19 نوامبر سال 2021) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *