اخبار بازی

تا ساعاتی دیگر شاهد نمایشی جدید از بخش داستانی بازی Halo Infinite خواهیم بود

طبق اعلام صفحات رسمی ایکس باکس در شبکه‌های اجتماعی نمایشی جدید از بازی هیلو اینفینیت با تمرکز بر بخش داستانی تا ساعاتی دیگر از کانال یوتیوب Xbox پخش خواهد شد. خودتان را برای بزرگ‌ترین ماجراجویی در این مجموعه‌ی محبوب آماده کنید.

پس از گذشت حدودا یک سال، استودیوی ۳۴۳Industries قصد دارد تا اطلاعات جدیدی در رابطه با بخش کمپین (داستانی) هیلو منتشر کند. شما می‌توانید راس ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران در کانال یوتیوب رسمی Xbox معرفی جدید این بازی را تماشا کنید. سازندگان هیلو می‌گویند: این معرفی جدید بازیکنان را با بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین ماجراجویی‌های هیلو و بیشترین آزادی عمل در این مجموعه آشنا می‌کند.

داستان Halo Infinite پس از وقایع Halo 5: Guardians روایت می‌شود، جایی که خلبان یک سفینه مستر چیف را پیدا می‌کند. آن‌ها راهی Zeta Halo می‌شوند و  زمانی که به آنجا می‌رسند متوجه می‌شوند کنترل منطقه از دست UNSC خارج شده و به دست The Banished ( تشکیلاتی در بازی Halo Wars 2) افتاده است. به هر حال می‌دانیم مسترچیف کسی نیست که ساکت بنشیند و قرار است در مقابل The Banished ایستادگی کند.

سال پیش سازندگان در پی نمایش گیم‌پلی کمپین هیلو اینفینیت سلاح‌ها و ابزار جدیدی از جمله یک قلاب جدید (Grappling Hook) معرفی کردند، اما گرافیک یازی با انتقادات بسیاری از سوی بازیکنان مواجه شد. مدتی بعد تصاویری از این بازی به بیرون درز کرد که پیشرفت گرافیکی این بازی را نشان می‌داد. امیدواریم در نمایش جدید شاهد پیشرفت تمامی بخش‌های این بازی باشیم.

بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. این بازی در روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید بخش مولتی‌پلیر این بازی را به صورت رایگان دریافت کنید ولی برای تجربه بخش داستانی باید از استور مایکروسافت یا سرویس گیم پس آن را تهیه نمایید.

نظر شما در رابطه با نمایش جدید Halo Infinite چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *