اخبار بازی

رویداد جدید پلی استیشن قطعا پیش از Summer Game Fest برگزار می‌شود

ژورنالیست و اینسایدر شناخته شده، آقای جف گراب (Jeff Grubb) می‌گوید سونی بدون شک رویداد جدید پلی استیشن را پیش از جشنواره Summer Game Fest 2023 برگزار می‌کند. رویداد Summer Game Fest امسال به میزبانی آقای جف کیلی هجدهم خرداد ماه برگزار می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

رفته رفته به ماه‌ها و روزهایی نزدیک می‌شویم که برای بسیاری و شاید همه مخاطبان بازی‌های ویدیویی، فارغ از پلتفرم محبوب جذاب هستند. رویدادهای بزرگ و کوچک زیادی قرار است در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد برگزار شوند. از جمله این رویدادها می‌توان به شوکیس ایکس باکس، یوبی سافت فوروارد و Summer Game Fest اشاره کرد. مسئولان برگزاری تمامی این رویدادها وعده داده‌اند از چندین بازی بزرگ رونمایی کنند و نمایش‌های مهیجی را به مخاطبان ارائه دهند. در این میان نام شرکت بزرگی همچون سونی خالی است و هنوز به صورت رسمی از شوکیس پلی استیشن رونمایی نشده است.

البته اینسایدرها بارها و بارها اعلام کرده‌اند رویداد جدید پلی استیشن قرار است در همین ایام برگزار شود و سونی با این رویداد فاز دوم بازاریابی برای پلی استیشن ۵ را آغاز می‌کند. مشخص نیست دقیقا منظور از این جمله چیست اما قطعا برای طرفداران پلی استیشن نوید بخش است. آقای جف گراب، ژورنالیست و اینسایدر شناخته شده جزو اولین کسانی بود که خبر برگزاری رویداد سونی را اعلام کرد و مدعی بود این رویداد بدون شک پیش از رویداد Summer Game Fest که قرار است هجدهم خرداد ماه برگزار شود، صورت می‌گیرد.

حال آقای گراب بازه زمانی را محدودتر از قبل کرده و می‌گوید سونی این را به احتمال بالا در ماه می (یازده اردیبهشت تا دهم خرداد) برگزار می‌کند. البته احتمال آن نیز وجود دارد که برگزاری شوکیس پلی استیشن به هفته اول ژوئن نیز موکول شود. هنوز سونی نسبت به این اظهارات هیچ واکنشی نشان نداده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *