اخبار بازی

بانجی چندان از عملکرد بسته الحاقی Destiny 2: Lightfall راضی نیست

اعضای استودیو بانجی در تازه‌ترین پست منتشر شده در وبسایت رسمی استودیو به این مسئله اعتراف کردند که نتوانستند عملکرد بسته الحاقی Destiny 2: Lightfall به درستی پیشبینی کنند و به برخی اهداف خود دست نیافتند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مدت زمان زیادی از عرضه هفمین و جدیدترین بسته الحاقی بازی Destiny 2 یا همان Lightfall نمی‌گذرد. ظاهرا این مسئله که DLCهای این بازی باعث دو دسته میان جامعه هواداران شود، تبدیل به یک سنت برای بانجی شده است و این Lightfall هم از این قاعده مستثنا نیست. از یک سو سازندگان در این بسته از زیرکلاس جدید رونمایی کردند که با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود و از سوی دیگر سایر بخش‌های این DLC نظیر سیستم جدید رتبه بندی Guardianها و مشکلاتی که برای طرفداران قدیمی مجموعه ایجاد کرد، چندان بازخوردهای مثبتی را جلب نکرده است.

در جدیدترین پستی که در وبسایت رسمی بانجی منتشر شده سازندگان با پذیرفتن ایراداتی که به این بسته الحاقی وارد است، اعلام کردند از عملکرد بسته الحاقی Destiny 2: Lightfall رضایت ندارند و تلاش می‌کنند در آینده به سراغ رفع این ایرادات بروند. شما می‌توانید متن کامل این بیانیه‌ را در وبسایت سازندگان مطالعه کنید.

بسته الحاقی بعدی بازی Destiny 2 که با نام Season of the Deep شناخته می‌شود اواسط ماه می برای تمامی پلتفرم‌های مقصد در دسترس قرار می‌گیرد. محصول جدید بانجی هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *