اخبار بازی

مدت زمان شوکیس ایکس باکس و Starfield Direct حدودا 2 ساعت است

به گفته آقای تام وارن (Tom Warren)، لیکر و ژورنالیست شناخته شده مدت زمان شوکیس ایکس باکس و Starfield Direct که به گفته مسئولان ۲۱ام خرداد ماه (یازدهم ژوئن) برگزار می‌شود، حدودا دو ساعت است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

حال که پس از فراز و فرودهای فراوان موسسه ESA تصمیم به لغو برگزاری رویداد E3 برای سومین سال گرفت، بسیاری از ناشران و بازیسازان بزرگ به سراغ برگزاری رویداد دیجیتالی خود رفتند و پیشبینی می‌شود سایر ناشران بززگ نیز همین اقدام را پیش بگیرند. خرداد ماه (ژوئن) ماه سرنوشت سازی برای بسیاری از این ناشران است و تقریبا تمامی رویدادهای بزرگ برای این ماه برنامه ریزی شده‌اند. قطعا رویداد مایکروسافت یکی از مورد انتظارترین‌ها است. قرار است در جریان شوکیس این شرکت از جدیدترین بازی‌های فرست پارتی AAA و همچنین بزرگ‌ترین انحصاری آن‌ها در سال ۲۰۲۳ یعنی استارفیلد به صورت رسمی رونمایی شود.

به گفته کاربر _h0x0d_@ در توئیتر این رویداد که قرار است ۲۱ام خرداد ماه (یازدهم ژوئن) برگزار شود از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به وقت تهران (یازده صبح تا ۱۲ ظهر PT) صورت می‌گیرد. قطعا این خبر جنبه رسمی ندارد و می‌توان تا روز برگزاری بارها تغییر کند اما، از سوی دیگر به گفته آقای تام وارن (Tom Warren)، لیکر و ژورنالیست شناخته شده مدت زمان شوکیس ایکس باکس و Starfield Direct حدودا دو ساعت است. ایشان این خبر را در اکانت توئیتر خود اعلام کردند. ایشان پیشبینی می‌کند از این مدت حدوا ۹۰ دقیقه به بازی‌های فرست پارتی جدید و ۳۰ دقیقه به بازی استارفیلد اختصاص یابد.

بازی استارفیلد پانزدهم شهریور ماه (ششم سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *