اخبار بازی

شایعه: ریمستر مجموعه Gears of War در دست ساخت است

به گفته اینسایدر معروف، آقای نیک بیکر (Nick Baker) مایکروسافت مشغول ساخت ریمستر مجموعه Gears of War برای کنسول‌های نسل نهم است. هنوز مشخص نیست کدام بازی‌های مجموعه در این کالکشن حضور دارند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پیش از برگزاری رویداد E3 2022 چندین اینسایدر مطرح و شناخته شده، مدعی بودند یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی که قرار است در جریان کنفرانس مایکروسافت رونمایی شود، یک کالکشن از بازی‌های مجموعه Gears of War  است که به صورت ریمستر شده و ارتقا یافته برای کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت و PC منتشر می‌شوند. علی رغم اینکه این اینسایدرها بسیار با اطمینان درباره ادعا خود صحبت می‌کردند، این کالکشن هیچگاه رونمایی نشد و برخی گمان کردند اطلاعات این اینسایدرها صحت نداشته است. حال آقای نیک بیکر (Nick Baker) بار دیگر این ادعای خود را تکرار کرده است.

ایشان در حریان جدیدترین قسمت پادکست خود مدعی شدند ریمستر مجموعه Gears of War همچنان در دست ساخت است. ایشان که دیگر خود را طرفدار این مجموعه نمی‌داند، معتقد است این ریمستر برای طرفداران مجموعه ارزشمند و جذاب خواهد بود. آقایان Jez Corden از وبسایت Windows Central و Tom Warren از وبسایت The Verge از این ادعای آقای بیکر حمایت کرده‌اند و مدعی هستند مایکروسافت بزودی از این کالکشن ریمستر رونمایی می‌کند.

هنوز مشخص نیست دقیقا کدام بازی‌های مجموعه در این کالکشن حضور دارند. کیفیت اجرایی روی پلتفرم‌های مقصد به چه صورتی یا مانند Gears of War Ultimate Edition شامل بخش چند نفره و محتوای جدیدی خواهند بود یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *